Nu er jeg sgu i Himlen
Fra : Ukendt

Dato : 24-10-06 21:10

.... sidder for mig selv med en flaske rødvin og hører Pink Floyds "Shine on
you crazy diamond", fra "Wish you were here"-albummet, afspillet af min Linn
pladespiller. Kan det dog blive mere "rigtigt"?

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Max

Dato : 24-10-06 21:22

Hej Kim

> ... sidder for mig selv med en flaske rødvin og hører Pink Floyds
> "Shine on you crazy diamond", fra "Wish you were here"-albummet,
> afspillet af min Linn pladespiller. Kan det dog blive mere "rigtigt"?

Ja, du kan anskaffe dig en direct cut udgave af LP'en og så
drikke noget godt øl, rødvin og Pink Floyd lyder ikke rigtigt :)

Mvh Max

Fra : Bagmanden

Dato : 24-10-06 21:19

Kim Frederiksen wrote:
> ... sidder for mig selv med en flaske rødvin og hører Pink
> Floyds "Shine on you crazy diamond", fra "Wish you were
> here"-albummet, afspillet af min Linn pladespiller. Kan det
> dog blive mere "rigtigt"?

Live!
--
F.B.

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 24-10-06 22:23

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> wrote in message
> ... sidder for mig selv med en flaske rødvin og hører Pink Floyds "Shine
> on you crazy diamond", fra "Wish you were here"-albummet, afspillet af min
> Linn pladespiller. Kan det dog blive mere "rigtigt"?

Hm ja du kunne f.eks. starte med at høre noget ordentlig musik.

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-06 22:26

Peter Wing Larsen wrote:

> Hm ja du kunne f.eks. starte med at høre noget ordentlig musik.

Såsom?

/Kim

Fra : Peter Heide

Dato : 24-10-06 22:49

> Såsom?

Aphex Twin

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-06 23:28

Peter Heide wrote:

> Aphex Twin

også lækkert

/Kim

Fra : Søren

Dato : 26-10-06 20:50

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> on you crazy diamond", fra "Wish you were here"-albummet, afspillet af min
> Linn pladespiller. Kan det dog blive mere "rigtigt"?

Lækkert!

Det er bare ærgeligt at det hele spoleres af en Harley uden udstødning, men
det er jo en del af livet.

Søren

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 27-10-06 06:15

"Søren" <leaveme@alone.dk> skrev i en meddelelse

> Det er bare ærgeligt at det hele spoleres af en Harley uden udstødning,
> men det er jo en del af livet.

Så lukker jeg bare vinduet eller skruer lidt højere op ... helt uden at
blive tøsefornærmet over at andre også gerne vil have det sjovt.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Propellen

Dato : 27-10-06 11:05

Tue, 24 Oct 2006 22:09:30 +0200, tastede "Kim Frederiksen" <kim
snabel-a the-coffeeshop.dk>, i dk.kultur.musik

>... sidder for mig selv med en flaske rødvin og hører Pink Floyds "Shine on
>you crazy diamond", fra "Wish you were here"-albummet, afspillet af min Linn
>pladespiller. Kan det dog blive mere "rigtigt"?

Fandt lige min gamle Vaya Con Dios opsamling frem... Har aldrig sådan
"rigtigt" lyttet til den. Kun smidt på spillen som baggrunds musik.
En kande rigtig god stempelkaffe, tilbage i sofaen. Og så godt op med
volumen. Musikken er _så_ meget bedre, når det bliver lyttet rigtigt
efter. Gid jeg havde mere tid til det. :o/ Det må jeg tage mig...

Er Vaya Con Dios gamle plader lige så lækre, som opsamlingen hvor alle
"hits" jo er på.

--
Propellen