Genesis gendannes
Fra : martinlykke@hotmail.~

Dato : 21-10-06 23:37

Har lige læst, at Genesis gendannes med Phil Collins i spidsen:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/6064022.stm

Overordentlig gode nyheder, synes jeg

Martin

Fra : Max

Dato : 22-10-06 08:49

Hej Martin

> Overordentlig gode nyheder, synes jeg

Jeg vil nu kalde det en spænnende nyhed, det med om
den også er god vil jeg vente med at besluttet til man
har hørt resultatet.

Mvh Max

Fra : Holst

Dato : 22-10-06 08:53

martinlykke@hotmail.com wrote:

> Har lige læst, at Genesis gendannes med Phil Collins i spidsen:
> http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/6064022.stm
>
> Overordentlig gode nyheder, synes jeg

Ja, jeg læste det godt for et par uger siden. Tiden får så vise, hvor
godt det er. Men det bliver da interessant at se, hvad de får frembragt.

Fra : Peter Heide

Dato : 22-10-06 17:30

<martinlykke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Har lige læst, at Genesis gendannes med Phil Collins i spidsen:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/6064022.stm

Overordentlig gode nyheder, synes jeg

Fuldstændig kold i røven over den nyhed. Genesis uden Peter Gabriel
er nul og nix. Det ´kan kun være pengemangel der er grunden til
den gendannelse.

Fra : Jacob E.

Dato : 22-10-06 22:04

Peter Heide wrote:
> [...]
>
> Overordentlig gode nyheder, synes jeg

> Genesis uden Peter Gabriel
> er nul og nix. Det ´kan kun være pengemangel der er grunden til

Tal venligst for dig selv, eller tilføj et "synes jeg/tror jeg", tak!

/Jacob E.

Fra : Holst

Dato : 22-10-06 22:13

Jacob E. wrote:

> Tal venligst for dig selv, eller tilføj et "synes jeg/tror jeg", tak!

Skal man nu til at tilføje et "synes jeg/tror jeg" hver gang, man kommer
med en udtalelse på Usenet? Det bliver godt nok besværligt og træls at læse.

Fra : Max

Dato : 22-10-06 22:25

Hej Jacob

> Tal venligst for dig selv, eller tilføj et "synes jeg/tror jeg", tak!

Det du klandre en anden for laver du lige selv, det kaldes
at skyde sig selv i foden :)

Mvh Max

Fra : Peter Heide

Dato : 23-10-06 01:11

> Tal venligst for dig selv, eller tilføj et "synes jeg/tror jeg", tak!

Jeg undskylder mange gange Jacob E. hermed mit nyredigeret indlæg og
jeg skal nok huske ovenstående det fremover, sir !

Fuldstændig kold i røven over den nyhed. Genesis uden Peter Gabriel
synes jeg er nul og nix. Det ´kan kun være pengemangel der er grunden til
den gendannelse tror jeg.

Sir ? Tilfreds ?

Fra : Jacob E.

Dato : 23-10-06 15:31

Peter Heide wrote:

> [...]
>
> Fuldstændig kold i røven over den nyhed. Genesis uden Peter Gabriel
> synes jeg er nul og nix. Det ´kan kun være pengemangel der er grunden

Jep!

/Jacob E.