Du godeste...
Fra : Martin Bak

Dato : 17-10-06 15:28

Det _må_ simpelthen være lavet i spøg:

http://www.news.com.au/dailytelegraph/story/0,22049,20590041-5006002,00.html
--
Martin

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-10-06 16:05

Martin Bak skrev:

>Det må simpelthen være lavet i spøg:

LOL , min kat jamrede sig (hvilket lød adskillige grader bedre) og ville
ud da jeg spillede den hmmm sang.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Søren Nielsen

Dato : 17-10-06 16:54

Martin Bak wrote:
> Det _må_ simpelthen være lavet i spøg:
>

> http://www.news.com.au/dailytelegraph/story/0,22049,20590041-5006002,00.html

Det her beskriver det meget godt: "Andre, who can actually sing, begins the
theme song to Aladdin in decent fashion but when Jordan chimes in after a
minute or so with her high-pitched, way off tune karaoke, you would swear an
animal was being attacked."

Shit, det lyder ringe!

Søren

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 17-10-06 17:27

On Tue, 17 Oct 2006 16:28:17 +0200, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

>Det _må_ simpelthen være lavet i spøg:
>

>http://www.news.com.au/dailytelegraph/story/0,22049,20590041-5006002,00.html

Det burde simpelthen være forbudt at lave noget så ringe.

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : Per Hansen

Dato : 17-10-06 18:18

Martin Bak wrote this

> Det _må_ simpelthen være lavet i spøg:
>

> http://www.news.com.au/dailytelegraph/story/0,22049,20590041-5006002,00
> .html

Som en hund ville sige: Woooooooooo WooWoo Woooooooooo!

--
Per Hansen.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 17-10-06 18:45

> Det _må_ simpelthen være lavet i spøg:
>

> http://www.news.com.au/dailytelegraph/story/0,22049,20590041-5006002,00.html
> --
> Martin

Jeg må indrømme, at jeg først troede det var Paris Hilton han sang duet med

Fra : Bruno

Dato : 21-10-06 00:29

Sren Kjeldsen wrote:

> Jeg må indrømme, at jeg først troede det var Paris Hilton han sang duet med

Har du rent faktisk hørt hende? Det er altså ganske habil pop i den
lette genre.

Mvh

Bruno

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 21-10-06 10:43

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> Har du rent faktisk hørt hende? Det er altså ganske habil pop i den lette
> genre.

Nej det har jeg faktisk ikke, hvilket førte til at jeg fik dårlig
samvittighed og besøgte hendes myspace.
Der kunne jeg kun få disse to sange til at spille.

"Nothing In This World"
Du har jo ret i, at det lyder ligeså ligegyldigt og umusikalsk som alt andet
derude. Lyrikken lyder dog til at være en tand mere banale og naive, hvilket
nok også beskriver hende som person efter hvad man hører.
Sangen gør brug af et typisk pop-rock guitarsample for at give et indtryk af
musikalsk kunnen i forbindelse med denne slags musik.

"Stars are blind"
Ok så lyrikmæssigt synger hun om arrogante celebrities, men samtidig også om
den letsindige og finitte form for kærlighed typisk præsenteret af den slags
mennesker?
Men i denne sang bliver der jo så benyttet et typisk pop-reggae sample, så
det jo ikke bliver ensformigt ;)

hmm... men jo hvis man kan lide den slags musik er hendes som sagt ikke
meget anderledes end andres IMO.
At jeg så kan have mistanke om at hun ikke egentlig kan synge eller spille
klaver som hun har påstået et sted, er jo en anden ting.

Fra : Bruno

Dato : 21-10-06 12:48

Sren Kjeldsen wrote:

> [...]
> At jeg så kan have mistanke om at hun ikke egentlig kan synge eller spille
> klaver som hun har påstået et sted, er jo en anden ting.

Nu må hellere skynde mig jeg ikke tager frk. Hilton i forsvar fordi jeg
er fan, det er mere fordi jeg synes de fordomme folk har er en skidt ting.

Hvorfor skulle hun ikke kunne synge og spille klaver. Hun har de samme
forudsætninger som alle andre og på sin vis endda bedre forudsætninger,
det er helt sikkert hun har gået på nogle gode skoler og hendes forældre
har også haft råd til både klaver og undervisning hvis der har været
lidt intresse.

I betragtning af hvor god hun er til at tjene penge, så tror jeg
forøvrigt ikke hun er den dumme blondine som mange gerne vil gøre hende til.

Mvh

Bruno

Fra : bonfils

Dato : 18-10-06 07:34

On 17 okt 2006, someone impersonating "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> came to dk.kultur.musik and said:

> Det _må_ simpelthen være lavet i spøg:
>

> http://www.news.com.au/dailytelegraph/story/0,22049,20590041-5006002,00
> .html

Se på dem. Ligner de nogen, der har specielt meget humor (for ikke at tale
om selvironi...)?

--
bonfils
http://kim.bonfils.com

Fra : BCES

Dato : 18-10-06 08:45

> Det _må_ simpelthen være lavet i spøg:

http://www.news.com.au/dailytelegraph/story/0,22049,20590041-5006002,00.html
> --
> Martin

Gad vide, hvad Simon fra American Idol ville sige til det.... *LOL* Det er
simpelthen for morsomt!!! Det er så ringe, det er godt.

Men det er rigtigt, at det ikke burde have været udgivet... Og dem, der
har gjort det, burde trækkes for retten for foragt for musik eller så'n
noget.

MVH Claus Ellegaard Skytte, Ringe

Fra : Max

Dato : 18-10-06 09:07

Hej Martin

> Det _må_ simpelthen være lavet i spøg:

Nej da, lur mig om det ikke kommer til at sælge. Du har
jo bl.a. sørget for en masse trafik på linket, så nu tror de
jo at inetressen er stor, så vi hænger på sådan noget
lort for tid og evighed :)

Ps: det ligner forøvrigt en OZ udgave af Suzi og Leo :)

Mvh Max

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-10-06 10:22

Martin Bak wrote:
> Det _må_ simpelthen være lavet i spøg:
>

> http://www.news.com.au/dailytelegraph/story/0,22049,20590041-5006002,00.html

Det er simpelthed så tåkrummende at mine tæer ikke er rettet ud selv
om det er over 2 timer siden jeg hørte den.
Og jeg har det faktisk ret dårlig med at have mistet 4 minutter og 22
sekunder af mit liv. 4 minutter og 22 sekunder som jeg kunne have brugt
på at se prøvebillede, skiftet luft i mine hjul eller talt
grankogler.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 18-10-06 10:37

On Tue, 17 Oct 2006 16:28:17 +0200, Martin Bak wrote:

> Det _må_ simpelthen være lavet i spøg:
>

> http://www.news.com.au/dailytelegraph/story/0,22049,20590041-5006002,00.html

Og så står der tilmed at det kommer på en opsamlings-plade. Suk!

Hvis bare man er kendt er det åbenbart ingen problem at få en
pladekontrakt.

--
np: Sepultura - Dead embryonic cells

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 18-10-06 10:44

On Wed, 18 Oct 2006 11:36:41 +0200, Thomas Jespersen wrote:

> Og så står der tilmed at det kommer på en opsamlings-plade. Suk!

Nå jeg gik tilfældigvis ind på siden igen, og teksten er ændret siden i
går. Ingen opsamlingsplade, kun et rygte.

--
np: Sepultura - Desperate cry [paused]

Fra : cj

Dato : 24-10-06 18:56

"Thomas Jespersen" wrote in message

> [...]
>
> Og så står der tilmed at det kommer på en opsamlings-plade. Suk!
>
> Hvis bare man er kendt er det åbenbart ingen problem at få en

Peter Andre startede nu som "sanger" i midt-halvfemserne....og så fadede
hans stjerne ud- indtil han giftede sig og blev en del af Englands yndlings
"trashy" par nogensinde!

Har ikke hørt sangen...heldigvis...pyyyha

CJ