rensemidler
Fra : (-Peter-)

Dato : 14-11-06 21:47

hej..

jeg er den heldige ejer af en saeco prime cappuccino touch
fuldautomatisk kaffemaskine. i den forbindelse skal jeg bruge sådan
nogle tabletter til at rense bryggegruppen og "mælke-anlægget"..
disse sælger saeco til 4 kr pr stk ved køb af ti stk (sælges ikke i
større mængder), hvorimod der på ebay kan købes forskellige
produkter for omkring 1 kr pr stk ved køb af 100 stk eller omkring 60
øre ved køb af 400 stk - begge priser er indregnet porto til
danmark..

er der nogen der har erfaring med anvendelse af sådanne uoriginale
tabletter??

mvh
peter

Fra : Max

Dato : 14-11-06 22:02

Hej (-Peter-)

> jeg er den heldige ejer af en saeco prime cappuccino touch

Ja, når man ikke kan slippe af med den, ja så kan man jo
lige så godt lære at elske den :)

--
Mvh Max

Fra : (-Peter-)