Nørrebro restaurant ?
Fra : Olsen

Dato : 10-11-06 22:01

Hjælp!

Vi skal i Nørrebro Teater nu lørdag aften og skal spise bagefter, men er
særdeles ukendt med området.

Kan der anbefales en "alm." restaurant på Nørrebro/Frederiksberg ?

\Olsen

Fra : Peter Westh

Dato : 10-11-06 22:28

"Olsen" <snyd@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hjælp!
>
> Vi skal i Nørrebro Teater nu lørdag aften og skal spise bagefter, men er
> særdeles ukendt med området.
>
> Kan der anbefales en "alm." restaurant på Nørrebro/Frederiksberg ?

Nørrebro Bryghus ligger et par minutter længere nede ad Ravnsborggade. Deres
køkken kan absolut anbefales.

http://www.noerrebrobryghus.dk/index.php?id=79

/P

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 10-11-06 23:42

Peter Westh wrote:

> Nørrebro Bryghus ligger et par minutter længere nede ad Ravnsborggade. Deres
> køkken kan absolut anbefales.
>
> http://www.noerrebrobryghus.dk/index.php?id=79

Jeg er desværre nødt til at komme med et forbehold.

Jeg spiste der for ganske nylig og syntes absolut ikke, priserne stod
mål med kvalitet/mængde. Vi valgte 3 retter hver og fik absolut ikke nok
at spise. Portionerne var på størrelse med f.eks. Era Oras, og der får
man 12-15 retter. Retternes manglende præcision og manglende temperatur
var lige til den uoplagte side. Læg dertil et akkustisk set ualmindeligt
dårligt indrettet lokale, hvor man ikke kan få ørenlyd og en meget
mørk belysning.

Jeg var ærligt talt noget skuffet. Især fordi det var sådan et godt
spisested for nogle år siden. Måske er netop deres teatermenu værd at gå
efter? Øllet er godt. Brugeranmeldelserne på aok.dk synes at bekræfte
min holdning.

Jeg kunne i stedet anbefale Den ved siden af Frontpage, hvor pris og
kvalitet efter min mening hænger noget bedre sammen, uden at vi på nogen
måde taler supergastronomi. http://www.aok.dk/infosites/939/3.html

Der er bestemt mange andre muligheder. Vort dejlige kvarter bugner af
gode, billige hverdagsspisesteder.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Peter Westh

Dato : 11-11-06 10:21

"Kevin Borbye Edelvang" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg er desværre nødt til at komme med et forbehold.

Nørrebro bryghus forsøger nok at sidde mellem to stole - på den ene side et
uprætentiøst, cafeterieagtigt koncept uden dug, med hurtig, ufaglært(?)
betjening osv, på den anden en menu der synes at signalerer højere
gastronomiske ambitioner. Det øger nok risikoen for en skæv oplevelse. Jeg
har kun forladt stedet glad og tilfreds, men havde grundlæggende også kun
forventet at få mad, der supplerede det gode øl på passende måde. Prisen -
tjaah. Til gengæld har jeg fundet Restaurant Frontpage ret kedelig, så
sådan svinger tingene op og ned.

Hvis man gider gå en smule længere er der også Rex Republic
http://www.aok.dk/profile/30557 og Republic http://www.aok.dk/profile/3666
på Blegdamsvej.

/P

Fra : MrsKrabappel

Dato : 11-11-06 17:41

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> wrote in message
> Nørrebro Bryghus ligger et par minutter længere nede ad Ravnsborggade.
> Deres køkken kan absolut anbefales.

Jeg hader øl (!) men jeg fandt deres menu absolut spændende og meget
velsmagende, høflig betjening, og en udmærket scotch whiskey udvalg i
baren!!!

Længere ned af Nørrebrogade er der en anden lille restaurant ved navn
"Indian corner", meget billig og "rustik" indisk mad, god og absolut "GTP"
(god til prisen). ca 100m efter Elmegade.
Der er kommet også en ny cafe'/restaurant lige overfor som ser spændende ud
men har ikke prøvet den endnu.
Til sidst, på Elmegade er der Selfish (noget af DKs bedste sushi) og masser
af andre spændende steder, bl.a. "The laundry bar" (tror jeg) som har noget
af det bedste kaffe/latte man kan få.

Sandra

Fra : Gainsbourg

Dato : 13-11-06 13:47

Restaurant "Troi Cochons" på Værnedamsvej er vist Københavns bedste
restaurant til prisen. Og der er både hyggeligt, god betjening og mad i høj
kvalitet. 3 retter for 235 kr. http://www.cofoco.dk/les_menu.asp Husk at
bestille bord - der er rift om pladserne.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 13-11-06 15:05

Gainsbourg wrote:
> Restaurant "Troi Cochons" på Værnedamsvej

Hint: kig lige på emnet en gang til

Ebbe

Fra : Lars Holst

Dato : 16-11-06 20:57

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> said in news:45587b94$0$49197$14726298
@news.sunsite.dk:

> Hint: kig lige på emnet en gang til
>
> Ebbe

Hvorfor skal han det?

Værndamsvej starter på Vesterbro og slutter på Frederiksberg.
Spørgeren inkluderede Nørrebro og Frederiksberg i de områder han ønskede en
restaurant anbefalet i.

--
Lars Holst

Fra : Peter Westh

Dato : 17-11-06 09:07

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Værndamsvej starter på Vesterbro og slutter på Frederiksberg.
> Spørgeren inkluderede Nørrebro og Frederiksberg i de områder han ønskede
> en
> restaurant anbefalet i.

Rigtigt nok, men det ville nu være at gå over åen efter vand at tage så
langt for at finde et sted at spise.

/P