En fest ud over det sædvanlige?
Fra : Mogens...

Dato : 09-11-06 22:01

Hvis der er nogen, der skulle sidde inde med input til
et festarrangement ud over det sædvanlige for 40 per-
soner, hører jeg det gerne. Festen skal holdes lige før
sommerferien '07...

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 09-11-06 22:37

"Mogens..." <no@reply.dk> writes:
>Hvis der er nogen, der skulle sidde inde med input til
>et festarrangement ud over det sædvanlige for 40 per-
>soner, hører jeg det gerne. Festen skal holdes lige før
>sommerferien '07...

Det ville være rart med lidt informationer om hvad "lidt ud over det
sædvanlge" kunne betyde.
Er det den store vikingefest hvor benene bliver smidt over skulderen,
eller er vi ude i noget med molekylær gastronomi, er det kun maden, eller
handler det også om rammerne(lokaler, påklædning, servering osv) og ikke
mindst: Hvad er den økonomiske ramme?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : -V-

Dato : 09-11-06 22:59

Frank Løkkegaard skrev:

> [...]
> handler det også om rammerne(lokaler, påklædning, servering osv) og ikke

Jeg tror bestemt at vi er ude i noget med 'Kokken & Jomfruen'.

PS: Det' en joke, jasgu!

-V-

Fra : Mogens...

Dato : 09-11-06 23:40

"-V-" <valdemarj@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror bestemt at vi er ude i noget med 'Kokken & Jomfruen'.

Ja, det var en upræcis formulering - sorry.

Jeg tænker ikke på, gøre det selv, men et eller andet ude i byen.
I princippet kunne det være det ny teater med velkomstdink, rund-
visning, buffet, teater, middag og natmad - se www.detnyteater.dk ->
gruppearrangementer

Eller one day in London inkl. cabaret og middag (har vi prøvet).
Håber det giver en strømpil...

PS: Det' en joke, jasgu!

-V-

Fra : Max

Dato : 09-11-06 23:17

Hej Mogens

> et festarrangement ud over det sædvanlige for 40 per-
> soner, hører jeg det gerne. Festen skal holdes lige før
> sommerferien '07...

Masser af spænnende øl og så en pølsevogn.

--
Mvh Max

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 10-11-06 13:41

Max wrote:

> Masser af spænnende øl og så en pølsevogn.

Stryg det med pølsevognen, book et festlokale hos Bryggeri Skovlyst og lad
dem klare det hele. Hvis I oveni hyrer ham her:

http://www.tryllekunstner.dk/

har I en glimrende opskrift på en fed fest.

Ebbe - der fejrede sin 50-års fødselsdag som beskrevet ovenfor.

Fra : Kim Schulz

Dato : 09-11-06 23:44

On Thu, 09 Nov 2006 22:40:22 GMT
"Mogens..." <no@reply.dk> wrote:

> [...]
> gruppearrangementer
>
> Eller one day in London inkl. cabaret og middag (har vi prøvet).

Et budget ville stadig være rart.

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 10-11-06 18:30

Mogens... wrote:
> Hvis der er nogen, der skulle sidde inde med input til
> et festarrangement ud over det sædvanlige for 40 per-
> soner, hører jeg det gerne. Festen skal holdes lige før
> sommerferien '07...

http://www.safarizone.dk/index.php

M.v.h
Niels

Fra : Kim Schulz

Dato : 10-11-06 21:45

On Fri, 10 Nov 2006 21:27:57 +0100
"Tina" <Spørg@vedvejkrydset,dk> wrote:

> "Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

> Det giver stadig ikke et svar på spørgsmålet, for hvad står sådan en
> tur i pr. person? Er det 1000 kr, 2000 kr, eller hvad?

Jeg har lige sendt en kollega afsted til london. det var 15000kr for
fly og så kommer hotel osv. oveni...sikke en fest man kunne få ud af
det.

Fra : Kim Schulz

Dato : 11-11-06 11:45

On Sat, 11 Nov 2006 00:51:24 +0100
"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> wrote:
[snip]
> Så er det jo også fordi I (du?) er idioter. Danmark-London kan
gøres
> for 500 kr tur/retur.

Ikke hvis du skal være der om 1 time.

Fra : Mogens...

Dato : 12-11-06 09:01

> Hvis der er nogen, der skulle sidde inde med input til
> et festarrangement ud over det sædvanlige for 40 per-
> soner, hører jeg det gerne. Festen skal holdes lige før
> sommerferien '07...

Hmm, det var ikke meget, man havde at tilføje
(prislejet er i princippet uden begrænsning)

Fra : Tina

Dato : 12-11-06 09:41

> "Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
>

> Hmm, det var ikke meget, man havde at tilføje
> (prislejet er i princippet uden begrænsning)

Næh, men du har til gengæld heller ikke haft ret meget at bygge et forslag
på, end "ud over det sædvanlige", og så et par enkelte ting I allerede har
foretaget jer til fester.

Jeg har et par mere alternative forslag til "fest", men hvis I mest er til
fint tøj og pæne sko, er det ikke noget for jer.

Tina

Fra : Mogens...

Dato : 12-11-06 10:09

"Tina" <Spørg@vedvejkrydset,dk> skrev i en meddelelse

> Næh, men du har til gengæld heller ikke haft ret meget at bygge et forslag
> på, end "ud over det sædvanlige", og så et par enkelte ting I allerede har
> foretaget jer til fester.

Atså ganske vejledende

> Jeg har et par mere alternative forslag til "fest", men hvis I mest er til
> fint tøj og pæne sko, er det ikke noget for jer.

Sidstnævnte...

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 12-11-06 12:55

"Mogens..." <no@reply.dk> writes:
>Hmm, det var ikke meget, man havde at tilføje
>(prislejet er i princippet uden begrænsning)

OK - så ville jeg måke overveje en tur til Skt Petersborg med den store
middag på Hotel Astoria - her fås ægte russsisk kaviar og betjeningen er
udsøgt- Maden er af generelt høj kvalitet og der er maser af rådgivning at
få, hvis man spør' pænt. Ved kontakt til hotellet kan man desuden få
arrangeret forskellige former for underholdning undervejs -
balletkompagniet Skt. Petersborg er ganske fremragende.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311