Hvor købes Staub gryde
Fra : Stone

Dato : 05-11-06 11:11

Hvor i Danmark kan man købe en Staub/pillivuyt 0,3 l gryde, den må
gerne være billig, Magasin forhandler dem, men har ikke 0,3 l, synes i
øvrigt at de tager sig godt betalt for dem de har.

på forhånd tak
steen

Fra : Vibe

Dato : 05-11-06 16:27

Stone wrote:
> [...]
> gerne være billig, Magasin forhandler dem, men har ikke 0,3 l, synes i
> øvrigt at de tager sig godt betalt for dem de har.

Findes der en stoebejernsgryde saa lille? Jeg har vaeret rundt og kigge
og den mindste jeg kan finde, er en boerge paa 3 liter.

En god side, synes jeg, er spar30 - som for oevrigt foreslaar Bahne:

http://www.spar30.dk/tipenven.php?tilbudId=16086

Forhaabentligt finder du den!

- Vibe

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 05-11-06 16:46

Vibe skrev:

> Findes der en stoebejernsgryde saa lille? Jeg har vaeret rundt og kigge
> og den mindste jeg kan finde, er en boerge paa 3 liter.

Tjah. Her er listen over Staub-gryder:

<http://www.staubusa.com/prod_cocotte_rd/index.asp>

Den mindste er på 1/4 Qt -- men æh jeg kan ikke gennemskue
hvad Qt står for.

--
Jens Axel Søgaard

Fra : Max

Dato : 05-11-06 17:10

Hej Jens

> Den mindste er på 1/4 Qt -- men æh jeg kan ikke gennemskue
> hvad Qt står for.

Det står for Quart som er et mængdemål, på amerikansk er det
0.946352946 liter, på eropæisk er det 1.1365225 liter.

--
Mvh Max

Fra : Max

Dato : 05-11-06 17:11

Hej Steen

> gerne være billig, Magasin forhandler dem, men har ikke 0,3 l, synes i
> øvrigt at de tager sig godt betalt for dem de har.

Så er det jo dejligt at man kan behøver at købe dem en gang i livet :)

--
Mvh Max