dansk vin
Fra : PiteHans

Dato : 20-10-06 07:01

Dansk vin kommer efterhånden fint med, men har nogen et overblik ?

- hvor på "Lorteøen" fremdyrkes fx "Ama´r One" som vi faldt over forleden ?

Peter

Fra : Brian S

Dato : 20-10-06 22:26

PiteHans skrev:
> Dansk vin kommer efterhånden fint med, men har nogen et overblik ?
>
> - hvor på "Lorteøen" fremdyrkes fx "Ama´r One" som vi faldt over forleden ?

Charmerende indlæg!

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-10-06 18:32

"PiteHans" <phj@yahoo.dk> wrote in message

> Dansk vin kommer efterhånden fint med, men har nogen et overblik ?

Ja, jeg har et ganske fint overblik: Det smager alt sammen som rævepis -
også selvom det er præmieret i Italien eller hvad-ved-jeg.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Gert Krabsen

Dato : 22-10-06 21:28

Jens Bruun wrote:
> "PiteHans" <phj@yahoo.dk> wrote in message

> Ja, jeg har et ganske fint overblik: Det smager alt sammen som rævepis -
> også selvom det er præmieret i Italien eller hvad-ved-jeg.

Har du lavet en sammenlignende blindsmagning af de to vædsker ?

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-10-06 10:45

"Gert Krabsen" <fjernkrabsen@fjernkrabsenfjern.dk> wrote in message

> Har du lavet en sammenlignende blindsmagning af de to vædsker ?

Hehe. Jeg er ikke sikker på, hvem der ville vinde i en sådan blindtest.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Padre

Dato : 23-10-06 11:22

Brian S skrev:

> Charmerende indlæg!

Rart at høre at jeg ikke var alene, mens jeg sad og gned mig i
øjnene, og tænkte på, hvor *den* dog kunne komme fra.

--
padre