Hardware eller Software problem? Computer ~
Fra : Erik W.

Dato : 30-11-06 23:10

Hej gruppe

Jeg en Dell 9150 computer som har et besyndeligt problem, som jeg gerne vil
vende med jer før jeg går til Dell Support.
Jeg har en HP HX4700 PDA som i starten sync'ede uden problemer med maskinen.
Pludselig en dag begyndte den at melde "USB-enhed ikke genkendt" hvorefter
den ikke sync'e med den via USB. Jeg sync'er den nu over Bluetooth, - det
virker men mere besværligt. PDA'en synkroniserer fint på andre maskiner så
jeg mener ikke problemet ligger hos den. Især ikke set i lyset af at
problemet er nøjagtigt det samme med Mobilen.

Min Sony-Ericsson K750i synkroniserede i starten fint med maskinen men efer
et par dage meldte maskinen igen at enheden ikke kunne genkendes af Windows.

Siden er det sket eyt par gange med begge enheder at de kunne genkendes en
enkelt gang, men det er hurtigt stoppet igen.

Er der nogen der ved:
- Om det er et hardware eller software problem?
-Hvad det kan skyldes om om det i givetfald kan løses?

Mvh (og på forhånd tak) Erik W.

XFUT til news:dk.edb.system.ms-windows