Smør popcorn
Fra : Stroyer

Dato : 25-06-01 09:36

Hej alle i gruppen
Sidste år var jeg 3 måneder på Maui ( en af de små øer på Hawaii ) og når
jeg fik micro popcorn der over var der dejligt meget smør på. Jeg købte
selvfølgelig en mega pakke af dem med hjem, nu nu er de sluppet op og nu ved
jeg bare ikke hvor jeg skal finde dem her i Dk eller Kbh.
Er der nogen der ved hvor man kan få rigtige Butterpopcorn henne. Ved at
Netto for 4 år siden havde dem en uges tid, men nu er jeg loost..... Kan i
hjælpe mig...
Stine

Fra : Neta & Peter

Dato : 25-06-01 09:50

"Stroyer" <stine@stroyer.dk> skrev i en meddelelse

Popper man ikke bare en gang popcorn - evt i klaret smør - og hælder
smeltet smør over?

MVH

Peter

Fra : Stroyer

Dato : 25-06-01 10:49

Jo det kan man jo gøre, men det er ret besværligt at skulle gøre hver gang,
derfor søger jeg efter de orginale popcorn *S*
Stine

Fra : Helle :\)\)

Dato : 25-06-01 18:37

> Jo det kan man jo gøre, men det er ret besværligt at skulle gøre hver
gang,
> derfor søger jeg efter de orginale popcorn *S*
> Stine

Så vidt jeg husker var der nogen der efterlyste en amerikansk købmand i
København for nylig. Mon ikke det var muligt at få den slags popcorn hos
sådan en købmand ?

Helle :))

Fra : Pilen

Dato : 25-06-01 23:03

Jeg mener at have set dem i Føtex og Bilka, og er næsten sikker på at
de findes i Irma.

Hilsen

Pilen
Fjern nospam fra min emailadresse