Pastamaskine - hvor henne?
Fra : Gainsbourg

Dato : 18-09-06 20:19

Har besluttet at købe en pastamaskine af denne type, da jeg efterhånden er
blevet træt at at rulle og skære pastaen i hånden, hver gang det står på
menuen. http://www.cooksnook.com/media/pastamaker.jpg

Kan nogen anbefale noget mærke frem for et andet - eller kan anbefale et
sted hvor de er billige. Mener at have set dem til 99.95 kr engang, man kan
nu kun finde dem fra 300 kr og op i de lokale isenkræmmere...

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Max

Dato : 18-09-06 20:33

Hej Gainsbourg

> Kan nogen anbefale noget mærke frem for et andet - eller kan anbefale
> et sted hvor de er billige. Mener at have set dem til 99.95 kr

På næsten ethvert kræmmermarkede til omkring en tyver, til
100 kr. er de set i Kvickly.

Mvh Max

Fra : TT

Dato : 20-09-06 10:12

"Gainsbourg" <isl41688@THORSTENimage.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sted hvor de er billige. Mener at have set dem til 99.95 kr engang, man
> kan nu kun finde dem fra 300 kr og op i de lokale isenkræmmere...

Citat Anders Matthesen "Så meget fritid må man bare ikke have" - jeg købte
min i imerco
-TT

Fra : Gainsbourg

Dato : 20-09-06 14:29

Har ringet rundt til en masse Kvickly'er, som ikke har eller får
pastamaskiner. Jeg har også prøvet Bilka og Føtex - de har dem heller ikke.

Imerco har dem og Inspiration har dem - men kun en no name til 400 kr og det
synes jeg altså er lige skrapt nok. Er der virkelig ikke nogen, der har et
bud på hvor de kan købes til en 100-250 kr?

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Max

Dato : 20-09-06 14:35

Hej Gainsbourg

> nogen, der har et bud på hvor de kan købes til en 100-250 kr?

Hvor bor du i DK ?

Mvh Max

Fra : Gainsbourg

Dato : 20-09-06 17:50

> Hvor bor du i DK ?
>
> Mvh Max

København.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Max

Dato : 20-09-06 18:53

Hej Gainsbourg

Så tag på loppemarkede ude i den gamle motorhal på
B&W, der kan du nok finde en.

Mvh Max

Fra : -V-

Dato : 20-09-06 19:06

Max skrev:

> Så tag på loppemarkede ude i den gamle motorhal på
> B&W, der kan du nok finde en.

Eller måske på førstkommende lørdags kræmmermarked bag
Frederiksberg Rådhus.

En lille fugl sang i mit øre om at der kommer en del køkkengrej derud
næste gang.

-V-

Fra : Max

Dato : 20-09-06 20:02

Hej -V-

> Eller måske på førstkommende lørdags kræmmermarked bag
> Frederiksberg Rådhus.

Et pragtfuldt markede hvor der også er store muligheder, jeg ville
foreslå det, men kendte ikke åbningstiden.

Mvh Max

Fra : Gainsbourg

Dato : 21-09-06 00:57

Jeg takker for de gode råd