coco beach
Fra : ole

Dato : 28-11-06 15:00

Vi står som nævnt i en tidligere tråd og skal til coco beach -
fillipinerne for at holde jul. Vi lander ifølge planen kl. 19.40 i
manila, og er nu kommet i tvivl om vi skal tage en overnatning i
manila, eller om vi skal tage direkte til coco beach. Vi er et godt
blandet selskab bestående af børn (ikke babyer),teenagere, midaldrende
og lidt ældre. Hvad siger i ???

Fra : Erling S.

Dato : 28-11-06 15:58

ole skrev:
> [...]
> manila, eller om vi skal tage direkte til coco beach. Vi er et godt
> blandet selskab bestående af børn (ikke babyer),teenagere, midaldrende
Hej.
Lige først - dit indlæg er løbet løbsk - der er 5 stk. med det samme
indhold
På det tidspunkt I ankommer tror jeg, at I vil være godt trætte.
Det var vi, da vi ankom til lufthavnen ved 17-tiden efter ca. 12-14
timers flyvning.
Så jeg vil anbefale en overnatning ikke så langt fra lufthavnen, for
selve trafikken i Manila er et h!#%&de
Man kan let sidde fast i timer.
/Erling

Fra : Henrik

Dato : 28-11-06 16:56

On 2006-11-28 15:00:11 +0100, ole <ohj@removethiswebspeed.dk> said:

> [...]
> manila, eller om vi skal tage direkte til coco beach. Vi er et godt
> blandet selskab bestående af børn (ikke babyer),teenagere, midaldrende

Hej Ole

Da vi tog dertil landet vi også kl 1940 (tror jeg) vi tog direkte til
CoCo trafikken er ikke nær så slem om aftenen i Manilla, vi var fremme
på CoCo omkring midnat, og sov i bilen til havnen hvor vi blev sejlet
til CoCo. Fordelen er at man kan sove længe dagen efter og alt ubehagen
er slut og man kan bare nyde det og gå på opdagelse.

Hilsen Henrik

Fra : ole

Dato : 29-11-06 19:28

Tak til både Erling og Henrik .....
men lige nu står det jo uafgjort, så vi mangler en afgørelse :0)

Fra : Henrik

Dato : 29-11-06 21:06

On 2006-11-29 19:27:44 +0100, ole <ohj@removethiswebspeed.dk> said:

> Tak til både Erling og Henrik .....
> men lige nu står det jo uafgjort, så vi mangler en afgørelse :0)

Hej Ole.

Turen fra Manilla til stranden man sejler ud fra tager ca 3 timer og
sejlturen over 30 min (som jeg husker det), vores tur forgik i en mini
bus med ac, og gode sæder så man kunne sagtens sove, vi var 4 på vores
tur, da vi kom frem stod der varm suppe til os, og vores senge var
klar, næste morgen stod der kaffe på vores veranda, og ferien var
startet. Mit råd vil være nap de sidste 4 timer med det samme og få det
overståert.

En kollega jeg har gjorde det samme med deres 6 årige barnebarn, og de
siger det samme.

Hilsen Henrik

Fra : Max Jensen

Dato : 29-11-06 21:59

Hej Ole

Vi (forældre og 3 voksne børn) ankommer til Manila på samme fly den 22.12,
men kommer først til Coco Beach den 30.12. Men selv om vi skulle begynde på
Coco Beach ville jeg ikke drømme om, efter 14 timers flyvetur, at køre til
Batangas (3 t) + sejltur (1 t) med det samme, når jeg kan blive indkvarteret
på Pearl Garden Hotel til næsten ingen penge. Vores børn kunne sikkert fint
gøre det og det samme kunne vi for 25 år siden.

Med venlig hilsen
Max Jensen