Thailand med familien
Fra : Ukendt

Dato : 26-11-06 22:34

Hej gruppe,

Jeg er kommet lidt sent igang med at finde billetter
til 18-21 dages rejse til Thailand med afrejse i start
februar 2007. Det betyder åbebart en del, at der kun er 2,5 måned
til, for jeg synes flybilletterne er temmelig dyre - det
billigste jeg har fundet er ca. 17.000 kr. med afbestillingsgebyr
for 2 voksne og et barn på 1 år.
Mine krav var, at flytiden max var 15 timer og at det ikke
foregik med Aeroflot.

Kan man gøre det billigere?

Mvh,

Frederik

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 26-11-06 23:04

Hej Frederik!
Du glemte, at skrive hvor I skal til i Thailand. Her er en hjemmeside, hvor
I kan søge efter flybilletter http://www.travelmarket.dk:80/cfml/vta.cfm
Mvh. Jesper

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 26-11-06 23:24

Hej Frederik!
Det ser ud til at det godt betale sig at flyve fra Hamborg fordi
billetprisen er betydelig lavere derfra.

Fra : Jan Raarup

Dato : 27-11-06 20:07

Frederik S <none> skrev:
> [...]
afbestillingsgebyr
>for 2 voksne og et barn på 1 år.
>Mine krav var, at flytiden max var 15 timer og at det ikke

Prøv www.kilroytravels.dk

Hilsen Jan

www.janogmarensside.bcbnet.dk/gronland.htm

Fra : Flinkesen

Dato : 27-11-06 23:13

> [...]
> for 2 voksne og et barn på 1 år.
> Mine krav var, at flytiden max var 15 timer og at det ikke

Lige over 15.000 ud af Hamborg

http://www.ferien.de/ibe/?ibe_item_id=BKK&ibe_vdate_id=095_02941001013A3044&ibe_carrier=LTU&ibe_date_page=1&ibe_uid=fab08a39d787c9e4359002bebddecfc3&d=2#chka

Mvh.

JK

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-06 12:12

Flinkesen wrote:

> Lige over 15.000 ud af Hamborg

> [...]

Ja det havde været en fin ide hvis jeg boede i Jylland. Jeg er
Københavner, så den går ikke. Priserne er nu ca. 20 k. for
2 voksne plus et barn på 1 år - det er for latterligt, så
jeg tror næsten jeg dropper det.

Mvh,

Frederik

Fra : life hacker

Dato : 28-11-06 12:34

Frederik S wrote:

> Ja det havde været en fin ide hvis jeg boede i Jylland. Jeg er
> Københavner, så den går ikke. Priserne er nu ca. 20 k. for
> 2 voksne plus et barn på 1 år - det er for latterligt, så
> jeg tror næsten jeg dropper det.

Jo, men det er forudbestilling, der er så dyr. Og så de specifikke krav. Når
du kommer tættere på afrejse dato, er der næsten altid billigere billetter
at købe. Også fra Kastrup.

Forøvrigt er det dette monopolmarked, jeg bekæmper med næb og klør, da de
tyvstjæler folks penge.

Mvh Jarl

Fra : Carsten Keller

Dato : 28-11-06 13:16

"life hacker" <freshair@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> billetter at købe. Også fra Kastrup.
>
> Forøvrigt er det dette monopolmarked, jeg bekæmper med næb og klør, da de

Af nysgerrighed, hvordan bekæmper du det? Er du ved at starte eget
flyselskab efter forretningsmodellen "altid billige billetter til alle", for
så kunne jeg da godt tænke mig et par billige rejser

Keller

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-06 19:12

life hacker wrote:

> [...]
> du kommer tættere på afrejse dato, er der næsten altid billigere billetter

Hvorfor? Pga. der bliver frigivet nogle flere billetter pga.
afbestillinger etc?

Ja, jeg tænker også at det ikke kan blive dyrere, så jeg tror jeg venter
et par uger og ser om der en bedring.
Jeg falder dog en del over Aeroflot - det er provokerende billigt -
gerne 5-6.000 kr. billigere for os, men jeg tror ikke jeg kan byde min
kone og lille barn det - personligt er jeg ligeglad, hvis jeg kan spare
så mange penge. fløj med dem i 2002 til Thailand og det var rimeligt.

Mvh,

Frederik

Fra : Steen Johansen

Dato : 01-12-06 10:42

> [...]
> lille barn det - personligt er jeg ligeglad, hvis jeg kan spare så mange
> penge. fløj med dem i 2002 til Thailand og det var rimeligt.

9 timer i Moskva er lang tid. Jeg har lige købt ved Kilroy der fortalte mig
at der var 4 timer men da biletten kom var det 9 timer
Pris 5154 kr andet sted skulle jeg betale 7600 kr så time lønnen er OK men 9
timer i et af verdens mest kedelige steder er lang tid og nu om dage kan man
ikke medbringe en pose øl men må betale 21 kr for en lille dåseøl i Chiken
line airport
MvH Steen
MvH Steen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 25-12-06 17:07

"Steen Johansen"
> [...]
> man ikke medbringe en pose øl men må betale 21 kr for en lille dåseøl i

?? Gav jeg små 4k med Thai, nå pyt det var specielt tilbud -
men det lyder helt vildt at man ikke må have øl med til Moskva,
i relation til at det stadig er muligt at ryge på tolietterne på
Aeroflot - Jeg har altid hygget mig i Moskva, den Irske pub,
mener ikke øllerne var så dyre, og de forfærdligt dårligt klædte
og sminkede kvinder, måske jeg bare har let ved at hygge mig
- uhm Kastrup er til gengæld kønsløs kedelig, sådan er vi jo så
forskellige, og Don Muang oi oi oi, men røg rum har de i det
mindste.. -max-