Livigno
Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 25-11-06 10:59

Hej med jer, vi skal til Livigno i uge 7, er det noget med at tunnellen kun
har åbent på bestemte tidspunkter af døgnet ???

Med venlig hilsen

Lars Kristian Jensen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Holst

Dato : 25-11-06 11:08

Lars Kristian Jensen wrote:

> Hej med jer, vi skal til Livigno i uge 7, er det noget med at tunnellen kun
> har åbent på bestemte tidspunkter af døgnet ???

Google er en fantastisk ting. Cirka 30 sekunder tog det at finde frem til:

http://www.livignoweb.com/deskline/desklineframeset.jsp?redir=raggiungere8

> Den har indtil videre sparet mig for at få 4230 spam-mails
> Hent en gratis SPAMfighter her.

Gider du ikke betale for den, så vi kan blive fri for dit spam?

Eller find et spamprogram, som ikke spammer.

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 25-11-06 11:32

> Google er en fantastisk ting. Cirka 30 sekunder tog det at finde frem til:
>
> http://www.livignoweb.com/deskline/desklineframeset.jsp?redir=raggiungere8

Hej igen, nu skulle der være betalt for den :) Det er bare lidt smådyrt må
man sige.

Tak for din hurtige søgning, det var ikke lang tid man har at komme igennem
den tunnel :(

Fra : Holst

Dato : 25-11-06 12:01

Lars Kristian Jensen wrote:

> Hej igen, nu skulle der være betalt for den :) Det er bare lidt smådyrt må
> man sige.

Respekt!

> Tak for din hurtige søgning, det var ikke lang tid man har at komme igennem
> den tunnel :(

Den har da åben fra mindst 8 morgen til 8 aften. Nogle dage lidt ekstra
i én eller begge ender. Det burde man vel kunne ramme.

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 25-11-06 12:51

> Den har da åben fra mindst 8 morgen til 8 aften. Nogle dage lidt ekstra i
> én eller begge ender. Det burde man vel kunne ramme.

Ja det bør man, vores problem er, at en af dagene er vi inviteret til
barnedåb i Schweiz ca. 3 timers kørsel fra Livigno, og den starter klokken
10.00 om morgenen, og så skal vi jo være hjemme igen klokken 20.00 om
aftenen. Så det var mest derfor.

Men tak.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 25-11-06 13:42

Lars Kristian Jensen skrev:

Det abonnement udløb dæleme hurtigt!

--
Mvh. Peter

Fra : JFP

Dato : 25-11-06 13:49

Peter Bjerre Rosa wrote:

> Det abonnement udløb dæleme hurtigt!

Ja, der er gang i spam'et ;)

Mvh Jarl

Fra : Holst

Dato : 25-11-06 14:18

Peter Bjerre Rosa wrote:

> Det abonnement udløb dæleme hurtigt!

Han skrev også, det var lidt smådyrt ...

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 25-11-06 14:36

Det fatter jeg ingenting af, jeg har fået en produktnøgle, jeg har
indtastet, i må meget gerne se fakturaen.

mvh

Fra : Bjarne

Dato : 25-11-06 16:45

Lars Kristian Jensen skrev:
> Det fatter jeg ingenting af, jeg har fået en produktnøgle, jeg har
> indtastet, i må meget gerne se fakturaen.
>
> mvh
>
> Lars Kristian Jensen
Jeg kunne da også være nysgerrig efter en forklaring

Jeg beskyttes af et spamfilter på mailserveren.
Det har indtil videre sparet mig for hundredvis af spam-mails.
Det har endnu ikke spist nogle af de mails, som jeg gerne vil have.
Alle andre brugere slipper normalt for at få spam om mit spamfilter i
deres nyhedslæser.

vh
Bjarne

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 26-11-06 18:10

"Bjarne" <netmolotow@varmpost.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kunne da også være nysgerrig efter en forklaring

Nu har jeg lavet genstart og alt muligt, så nu håber jeg den virker, så
dette er lige en prøve inden jeg skriver ind til firmaet.