Discount rejser fra England
Fra : life hacker

Dato : 24-11-06 13:21

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-11-06 15:02

life hacker skrev i news:4566e3c6$0$175$157c6196@dreader1.cybercity.dk

> http://www.xl.com/default.asp

Er de der rejser nu også så discounte når rejsen t/retur til England
medregnes?

Jeg synes ikke at en "nøgen" postning af et link til en eller anden side,
uden nogen medfølgende info af nogen art kan være særlig relevant for
gruppen.

XFUT. dk.admin.netikette (hvor svar hertil automatisk dirigeres hen).

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : life hacker

Dato : 24-11-06 15:30

Andreas Falck wrote:

> [...]
>
> Jeg synes ikke at en "nøgen" postning af et link til en eller anden
> side, uden nogen medfølgende info af nogen art kan være særlig

Det kan du mene om, hvad du vil.

Mvh Jarl

Fra : Søren Fisker

Dato : 25-11-06 11:02

"life hacker" <freshair@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan du mene om, hvad du vil.
>
> Mvh Jarl

Hej Jarl, jeg synes egentlig også det er "hyggeligere" med et par
kommentarer til et - iøvrigt -
interessant link, så hvis du har tid, så kommentér dine oplysninger, please.
Søren

Fra : life hacker

Dato : 25-11-06 11:15

Søren Fisker wrote:

> Hej Jarl, jeg synes egentlig også det er "hyggeligere" med et par
> kommentarer til et - iøvrigt -
> interessant link, så hvis du har tid, så kommentér dine oplysninger,
> please.

Det synes jeg også selv, men der er nogle få, som af helt helt andre grunde
end de rejsemæssige har travlt med ødelægge rejsegruppen.

Derfor er det sparsomt med tekst ind imellem. Det er ikke uvilje.

Mvh Jarl

Fra : Søren Fisker

Dato : 25-11-06 11:35

> [...]
> grunde end de rejsemæssige har travlt med ødelægge rejsegruppen.
>
> Derfor er det sparsomt med tekst ind imellem. Det er ikke uvilje.

Hej igen Jarl - hvem i alverden skulle dog være interesseret i at at
ødelægge
en af de mest interessante grupper? Og hvad skulle formålet i givet fald
være?
(Jeg har fået uvurderlig hjælp fra gruppen med nogle problemer på
Filippinerne, blandt andet).
Søren

Fra : life hacker

Dato : 25-11-06 13:15

Søren Fisker wrote:

> [...]
> fald være?
> (Jeg har fået uvurderlig hjælp fra gruppen med nogle problemer på

Der nogle få, som ikke vil have, at folk skal dele deres erfaringer og frit
udveksle informationer i nyhedsgruppen. For nogle betragtes det som indgreb
i deres personlige forretning.

Hvis du fx læser tråden, Re: EASYJET ...! fra 25-10-2006 19:58, får du en
del af svaret.

En anden er denne: Billigt hotel i Helsingborg, 05-11-2006 16:21, som er
rent fake -- ingen skulle til Helsingborg.

En tredje er denne: Bomber i "Sydthailands by", 10-11-2006 02:02, som er
symbolsk "bombning", da ingen turister er blevet skadet i Thailand endnu.

Et fjerde er: Efterlysning, billed fra Kreta, 27-10-2006 20:45, osv.

Mvh Jarl

Fra : Coppi

Dato : 25-11-06 18:33

"Hej Jarl

Pjat med dig, det her er en supergruppe, at der ind imellem kommer sådan
noget op, kan vel ikke undgåes.

coppi