erfaringer med at rejse fra Cuba via Mexic~
Fra : JMP

Dato : 22-11-06 21:58

Vi vil gerne til Cuba næste sommer. Bare et par dage. Det er ikke velset,
at amerikanere tager til Cuba. Men er der nogen der ved, om det er et
problem, for rejsende med EU pas at komme til USA, efter at have været i
Cuba? Vi tænkte, at vi kunne rejse til Cuba, fra Amsterdam. Fra Cuba til
Los Angeles, via enten Mexico City eller Tijuana.
Jeg vil gerne høre om andres erfaringer. Tak!

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-11-06 22:39

"JMP" <spam@spam.spam> wrote in message
> [...]
> Cuba? Vi tænkte, at vi kunne rejse til Cuba, fra Amsterdam. Fra Cuba til
> Los Angeles, via enten Mexico City eller Tijuana.

Jeg forsøgte at lave samme tur sidste år, men blev frarådet det alle steder
fra.
Samtidig mente alle at Cuba var mindst 14 dage værd.. De havde ret.
Havanna er et par dage værd, men det er ude i baglandet landet virkelig skal
opleves.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - intet at komme efter

Fra : SørenFisker

Dato : 24-11-06 12:12

> [...]
> Samtidig mente alle at Cuba var mindst 14 dage værd.. De havde ret.
> Havanna er et par dage værd, men det er ude i baglandet landet virkelig

Det vil være synd og skam kun at bevilge sig et så kort ophold på Cuba.
Du skal afsætte minimum 8-10 dage efter min mening, og så undgå
turistfælderne; kør rundt selv.
Søren

----
Hent en gratis SPAMfighter her.