Camping i Spanien
Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 21-11-06 15:25

Jeg havde et indlæg her i gruppen fra 19.11 omhandlende
ovenstående, jeg forespyrgte om nogle hvade erfaringer
med dett ei 14 dage med børn med et rejseberu fra DK ?

Der var een der havde sendt et link, men tråden er væk
jeg har ikke bevidst slettet den men hvis du ser dette
igen vil du så smide linget igen?
--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : michael

Dato : 21-11-06 15:38

Her var hvad Jesper svarede:

Hej Kevin!
Hvad med at spørge på dette debatforum
http://www.campingferie.dk/2004Design/forum.asp i rubrikken
"Campingpladser i udl."?

/michael

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 22-11-06 08:44

Hej Michael & ( Jesper )
Tusind tak
Det var lige hvad jeg manglede; der er flere gode tråde.

VH Kevin

--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen