usa motorcykel
Fra : Thomas N

Dato : 12-11-06 21:26

Hej Alle

Vi planlægger en tur til florida her i januar 2007, Vi skal kun værer afsted
i ca 14 dage, så derfor har vi har tænkt os at leje 2 mortorcykler. ,

Er der nogen gode erfaringer og rejsetips til os, angående leje af
motorcykel, forsikring og miljøafgifter og hvilken prisklasse overnatninger
koster for et motel/hotel ikke i den dyreste klasse.

Hilsen Thomas

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Bjarne K.

Dato : 13-11-06 13:14

"Thomas N" <Biker@nybom.dk> wrote in message
> [...]
> motorcykel, forsikring og miljøafgifter og hvilken prisklasse
> overnatninger koster for et motel/hotel ikke i den dyreste klasse.

Har du checket priserne via internettet. Generelt er det meget dyrere at
leje en MC end bil i USA: Check eventuelt i dk.fritid.motorcykel med google,
da det her har været oppe og vende nogle gange.

Moteller er ikke så dyre, de ligger fra 20-55 $ pr værelse alt efter hvor
touristet der er og hvilken kæde det er. (Måske priserne er steget siden jeg
var af sted)

--

Med venlig hilen

Bjarne K