Svar til Rune Larsen ang. skiferie i Jasna~
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 11-11-06 16:51

Hej Rune!
Her er nogle indlæg om snekæder på dette link
http://www.campingferie.dk/2004Design/forumThread.asp?forumpostGuid=208027
Mvh. Jesper

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 11-11-06 20:21

Jesper Pedersen wrote:

> [...]

Hvorfor ikke bare svare i tråden der er oprettet.? (begge indlæg)
Det er da meget lettere for alle parter.

Du har skrevet indlæg før, så du skulle vel nok vide hvordan.?

Se www.usenet.dk for hvordan man gør.

mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 11-11-06 21:26

Hej Jørgen!
Det er ikke mig, som har skrevet følgende:

"Dækkene er Michelin Alpin 185/60 R14 med masser af mønster. De sidder på

Jeg oprettede de to nye tråde for, at Rune Larsen og Lars Kristian Jensen
nemmere kunne finde mine sidste svar på deres spørgsmål.

Fra : Rune Larsen

Dato : 12-11-06 00:00

Jesper Pedersen wrote:
> Her er nogle indlæg om snekæder på dette link
> http://www.campingferie.dk/2004Design/forumThread.asp?forumpostGuid=208027

Tak for det. Det lader til at der er dårlige erfaringer med snesokkers
holdbarhed. Rart at vide.

Mvh Rune

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 12-11-06 10:18

"Jesper Pedersen" <jesperp04@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Rune!
> Her er nogle indlæg om snekæder på dette link
> http://www.campingferie.dk/2004Design/forumThread.asp?forumpostGuid=208027
> Mvh. Jesper

Hej Jesper det er helt kanon, lige hvad jeg havde brug for at vide, surt at
strande nogle kilometer fra destinationen. Et tillægsspørgsmål, er snekæder
købt i Harald Nyborg gode nok ?

mvh.

Lars Kristian Jensen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 12-11-06 13:20

Hej Lars!
Jeg kan desværre ikke svare dig på om snekæder købt i Harald Nyborg er gode
nok. Håber der er en anden der kan svare på spørgsmålet.
God tur.
Mvh. Jesper

Fra : Rune Larsen

Dato : 12-11-06 14:18

Lars Kristian Jensen wrote:
> Et tillægsspørgsmål, er snekæder købt i Harald Nyborg gode nok ?

Jeg mener at have læst at de billige er gode nok. Biltema har iøvrigt
snekæder til 129 kr.

http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=76386

Mvh Rune

Fra : erectus

Dato : 12-11-06 15:53

Rune Larsen wrote:

> Jeg mener at have læst at de billige er gode nok. Biltema har iøvrigt
> snekæder til 129 kr.

> http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=76386

De skal nok klare den smule stigning. Skulle der ryge en, så går det fint så
længe, der er kæder på de trækkende hjul. Man må formode, at de har sneplove
til at rydde vejene i Slovakiet.

Mvh Jarl

Fra : Rune Larsen

Dato : 13-11-06 20:42

erectus wrote:

> De skal nok klare den smule stigning.

Ja, men sagen er at jeg har bilsokker, og ingen kæder. Jeg prøver at
nøjes med sokkerne - de var dyre nok, så de burde f**** også virke.

> Man må formode, at de har sneplove til at rydde vejene i Slovakiet.

Ja, især så tæt på skisportsstedet.

- Rune