Een-dagstur til London?
Fra : Mogens...

Dato : 07-11-06 19:14

Jeg arbejdede på et tidspunkt i et firma, hvor sommerfesten
et år blev til en tur til London inkl. cabarat og spisning. Kender
nogen et link til eller måske en pris på noget sådant...

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-11-06 20:38

"Mogens..." <no@reply.dk> wrote in message
> Jeg arbejdede på et tidspunkt i et firma, hvor sommerfesten
> et år blev til en tur til London inkl. cabarat og spisning. Kender
> nogen et link til eller måske en pris på noget sådant...

Well, det billigste er formentligt at arrangere det selv med rutefly og her
betyder det en del hvor man kommer fra og hvornår det skal være.
En noget lækrere løsning er at leje et fly, hvilket ikke skal udelukkes uden
undersøgelse. Hvis man ikke kan finde billige billetter og skal afsted en
større flok, så kan det være konkurrencedygtigt.

Derudover skal afsættes 3-400 kroner pr billet til teater/cabaret, og måske
8-1000 kr pr person til middag med vin, afhængig af ønsket niveau.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - intet at komme efter

Fra : Mogens...

Dato : 08-11-06 21:11

> Well, det billigste er formentligt at arrangere det selv med rutefly og
> her betyder det en del hvor man kommer fra og hvornår det skal være.

Kbh - og lige inden sommerferien 2007

> En noget lækrere løsning er at leje et fly, hvilket ikke skal udelukkes
> uden undersøgelse. Hvis man ikke kan finde billige billetter og skal
> afsted en større flok, så kan det være konkurrencedygtigt.

Okay! - havde jeg ikke tænkt på...

> Derudover skal afsættes 3-400 kroner pr billet til teater/cabaret, og
> måske 8-1000 kr pr person til middag med vin, afhængig af ønsket niveau.

Lyder som et dyrt arrangement....

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-11-06 21:41

> Kbh - og lige inden sommerferien 2007

Well, der er flere muligheder for at komme billigt fra kbh, herunder med
Ryanair fra Malmø.
British Airways er min foretrukne.

> Lyder som et dyrt arrangement....

London er ikke en billig by, men det kan selvfølgelig godt laves billigere.
Jeg vil tro man kan presse det ned i nærheden af 2500 kr hvis man er heldig
med billetterne, fleksibel mht ugedag, vælger de billigste teaterbilletter,
spiser lidt mere beskedent og overnatter billigt.

Fra : Mogens...

Dato : 08-11-06 21:45

> Well, der er flere muligheder for at komme billigt fra kbh, herunder med
> Ryanair fra Malmø.

Damm, jeg bor jo dér !

> [...]
> heldig med billetterne, fleksibel mht ugedag, vælger de billigste
> teaterbilletter, spiser lidt mere beskedent og

Må checkes ud...

> overnatter billigt.

He he - se subj.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-11-06 21:54

> He he - se subj.

Det vil formentligt være vanskeligt at nå noget teater og et fly bagefter.
Medmindre selvfølgelig flyet blot venter på jer...

Fra : Mogens...

Dato : 08-11-06 22:02

> Det vil formentligt være vanskeligt at nå noget teater og et fly bagefter.
> Medmindre selvfølgelig flyet blot venter på jer...

Som jeg skrev indledningsvist, har jeg tidligere prøvet det.
Alle deltagere syntes ikke, at arrangementet var presset.
Vi nåede ikke sejlturen på Themsen, men en byrundtur i
bus, Mamma Mia på teatret (HELT fantastisk) samt dinner.
Vi var cirka en 40 stykker...

Fra : erectus

Dato : 08-11-06 21:22

Mogens... wrote:

> Jeg arbejdede på et tidspunkt i et firma, hvor sommerfesten
> et år blev til en tur til London inkl. cabarat og spisning. Kender
> nogen et link til eller måske en pris på noget sådant...

Jeg kiggede lidt på en-dags ture da du postede, men fandt ingenting. Der er
mange fly til London om morgenen, formiddagen og retur næste dags aften
sent. Ryanair, Sterling, SAS og BA fx

Så kan du selv bestille biletter til hvad du vil se om aftenen:
http://www.officiallondontheatre.co.uk/shows/genre/musical?categoryId=117

Og planlægge, hvor du vil spise. Det ligger lige for at arrangere selv.

Mvh Jarl