Billigt hotel i Helsingborg
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-11-06 16:21

Vi skal en smuttur til Helsingborg i næste weekend, og skal have
fundet et billigt hotel (eller anden overnatningsmulighed). Det drejer
sig nok kun om en enkelt overnatning.

Vi er ikke kræsne, det handler sådan set blot om at have et sted at
sove.

Nogle forslag?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Har du glemt sikkerhedskoden til din Nokia-telefon?
Du kan selv løse problemet derhjemme - kontakt os!

Fra : erectus

Dato : 05-11-06 16:41

Lasse Hedegaard wrote:

> [...]
> sig nok kun om en enkelt overnatning.

> Vi er ikke kræsne, det handler sådan set blot om at have et sted at

Her er et, der viser 595 kr. for en overnatning i dobbeltværelse med
morgenmad, hvis det bestilles 7 dage forud: http://www.accome.com/

Mvh Jarl

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-11-06 16:50

"erectus" <freshair@vip(.)cybercity.dk> skrev:

>Her er et, der viser 595 kr. for en overnatning i dobbeltværelse med
>morgenmad, hvis det bestilles 7 dage forud: http://www.accome.com/

Det kommer til at knibe med at bestille det syv dage i forvejen, når
det er næste weekend vi skal bruge det

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : erectus

Dato : 05-11-06 16:59

Lasse Hedegaard wrote:

> Det kommer til at knibe med at bestille det syv dage i forvejen, når
> det er næste weekend vi skal bruge det

Det er vildledende markedføring

Er det natten til søndag?

Mvh Jarl

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-11-06 17:25

"erectus" <freshair@vip(.)cybercity.dk> skrev:

>Er det natten til søndag?

Højst sandsynligt overnatter vi fra lørdag til søndag, ja.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : erectus

Dato : 05-11-06 17:33

Lasse Hedegaard wrote:

> Højst sandsynligt overnatter vi fra lørdag til søndag, ja.

Den viser 595 kr. på en "prøve" booking fra 11.11. til 11.12., men det er
uden reservationsnummer. Men du kan jo selv prøve, hvis ikke der kommer
noget bedre.

Mvh Jarl

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-11-06 21:24

r"erectus" <freshair@vip(.)cybercity.dk> skrev:

>Den viser 595 kr. på en "prøve" booking fra 11.11. til 11.12., men det er
>uden reservationsnummer. Men du kan jo selv prøve, hvis ikke der kommer
>noget bedre.

Det viser sig, at de lave priser er hvis man bestiller overnatning(er)
de kommende syv dage (og altså ikke mere end syv dag frem).

Det er dog ikke helt til at gennemskue hvad deres fire "produkter"
dækker over (og prisen er den samme for dem alle):

Studio Queen Superior
Studio Queen Standard
Studio Twin Superior
Studio Twin Standard

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : erectus

Dato : 05-11-06 22:29

Lasse Hedegaard wrote:

> Det viser sig, at de lave priser er hvis man bestiller overnatning(er)
> de kommende syv dage (og altså ikke mere end syv dag frem).

Jeg læser ikke det, du skriver nogen steder på deres site. I mit
browservindue står der:
Accome Hotel Apartments, Tornet in Helsingborg, Accome Hotel Apartments
Under de 3 til 595 Skr.:

Studio Queen Superior
Todays Special
Book 7 days before arrival and get the lowest rate ever!

- Breakfast included
- VAT included
- Last cancelation: 2006-11-10 18:00:00
- Times are hotel local times

Mvh Jarl

Fra : erectus

Dato : 06-11-06 07:53

Lasse Hedegaard wrote:

> [...]

> Det er dog ikke helt til at gennemskue hvad deres fire "produkter"
> dækker over (og prisen er den samme for dem alle):

Tack för Er förfrågan om boende här hos oss på Accome Tornet.

Angåendee förfrågan om övernattning hos oss den 11/11-12/11 så har vi rum
kvar. Då vi har ett öppnigserbjudande nu så kostar ett dubbelrum 595SEK/natt
inklusive frukost.

Vill ni göra en bokning?

Har Ni ytterligare frågor eller funderingar gällande Er förfrågan, så tveka
inte att slå oss en signal på 042-4501900.
Våra öppettider är måndag-torsdag kl 0700-1800, fredag 0700-1700. Vid
ankomst vid andra tidpunkter vänligen kontakta oss för vidare information.

Vi hoppas Ni finner vårt erbjudande attraktivt och vi ser fram emot att ha
Er som våra gäster och önskar Er välkomna!

Med Vänliga Hälsningar/Best Regards
------------------------------------
Anjela Ekstrand
Site Manager
Accome Hotel Apartments, Tornet
Bergaliden 21
SE-252 23 Helsingborg
Phone: +46 42 4501900
Fax: +46 42 4501999
anjela.ekstrand@accome.se
www.accome.com

Fra : Keld Westergaard Bør~

Dato : 05-11-06 19:37

STF Vandrarhem Helsingborg/KFUM Nyckelbo, Scoutstigen 4, 25 284 Helsingborg.
Tlf. 042-920 05
Dobbeltrum fra Skr. 380:- + tillæg voksen Skr. 45:-, barn Skr. 25:- såfremt
I ikke er medlemmer.
Multiplicer det hele med 0.81 og du har en attraktiv pris i Dkr.
Telefontid: 9.00-10.00 og 16.00 til 17.00 Mandag til fredag.

Lidt mere centralt måske:

STF Vandrarhem Helsingborg/Miatorp
Planteringsvägen 71, 25230 Helsingborg.
Tlf. 042-13 11 30
Dobbeltrum fra SKr. 450:- + de sædvanlige tillæg for ikke medlemmer.

Hilsen

Keld Westergaard Børgesen

Telefontid: 8.00 12.00 og 17.00 til 20.00.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 05-11-06 20:25

Hej Lasse!
I kan læse mere om vandrerhjemmene i Hilsingborg på denne hjemmeside
http://www.hihostels.com/ I kan finde frem til vandrerhjemmene ved at klikke
på kortet på hjemmesiden o.s.v.
Mvh. Jesper