www.mrjet.dk???
Fra : MRN

Dato : 31-10-06 17:32

Hejsa igen

Er der nogen der har erfaringer med at handle flybilletter med
www.mrjet.dk?

Umiddelbart ser det jo meget godt ud, eller hvad???

Mvh
MRN

--
"I don't know half of you half as well as I should like, and I like
less than half of you half as well as you deserve!"

Bilbo Baggins

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 31-10-06 18:01

"MRN" <haha@hvadtrorduselv.dk> wrote in message
> Er der nogen der har erfaringer med at handle flybilletter med
> www.mrjet.dk?

Har lige været i Rom på en billet jeg booede fra dem..
Når det lige blev dem, så er det formentligt fordi de lige til den rejse
havde en bedre søgemaskine, eller ihvertfald bedre resultater.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - intet at komme efter

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 31-10-06 21:46

"MRN" <haha@hvadtrorduselv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> www.mrjet.dk?
>
> Umiddelbart ser det jo meget godt ud, eller hvad???

For ca. 1 år siden bestilte jeg flybiletter, billeje og sågar et par
moteller gennem dem , til Los Angeles i marts i år.
På det tidspunkt havde jeg mange måneder før jeg skulle betale for
flybiletterne, som jeg bookede først. Hvis jeg ikke ville have dem
alligevel, skulle jeg bare lade være med at betale, så opløstes bookingen
automatisk.
For ca. 3-4 mdr. siden ville jeg så booke flybiletter til Sydafrika til
marts 2007, men reglerne er nu ændret, så de skal betales med det samme til
mr. jet.
Her valgte jeg så, at købe dem gennem et desideret rejsebureau. Det blev
lidt dyrere, men til gengæld skal de først betales om lang lang tid.
En faktor der før var Mr.Jet's stærke side er forsvundet, med mindre man
bestiller biletter med kort tidshorisont, så vidt jeg kan se. Bortset fra
alt dette, fungerede alt omkring Mr.Jet perfekt, både elektronisk billetter
o.a.
Mvh Niels Hejnfelt