Vejret i Indien i februar?
Fra : MRN

Dato : 31-10-06 16:47

Hejsa gruppe!

Til februar skal jeg til Indien for tredje gang i mit korte liv (24
år)!
Men de andre to gange har været i september/oktober, hvor vejret har
været dejligt! 30-35°c hver dag og solskin Men denne gange skal vi
derned til februar, så derfor vil jeg gerne vide hvordan vejret er der?

Vi skal til Chandigarh, ca. 150 km nord for Delhi...
Har googlet lidt, men har ikke kunnet finde noget brugbart...

Mvh
MRN

--
"I don't know half of you half as well as I should like, and I like
less than half of you half as well as you deserve!"

Bilbo Baggins

Fra : Holst

Dato : 31-10-06 17:18

MRN wrote:

> [...]
>
> Vi skal til Chandigarh, ca. 150 km nord for Delhi...
> Har googlet lidt, men har ikke kunnet finde noget brugbart...

Du kan finde nogle data i følgende publikation fra DMI:

http://www.dmi.dk/dmi/tr01-17.pdf

Fra : MRN

Dato : 31-10-06 17:31

> Du kan finde nogle data i følgende publikation fra DMI:
>
> http://www.dmi.dk/dmi/tr01-17.pdf

Tak for det Jeg fandt også www.at-rejse-er-at-leve.dk Også en god
side...

Mvh
MRN

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 31-10-06 17:48

Hej MRN!
Ved at klikke på Climate Normals og derefter på Important Cities kommer du
til klimatabeller for forskellige byer i Indien bl. a. Chandigarh på denne
hjemmeside http://www.imd.ernet.in/main_new.htm God rejse når du kommer så
langt.
Mvh. Jesper

Fra : Sten Schou

Dato : 31-10-06 21:13

> [...]
>
> Vi skal til Chandigarh, ca. 150 km nord for Delhi...
> Har googlet lidt, men har ikke kunnet finde noget brugbart...

www.wunderground.com

Hilsen Sten

Fra : erectus

Dato : 31-10-06 21:24

MRN wrote:

> [...]

> Vi skal til Chandigarh, ca. 150 km nord for Delhi...
> Har googlet lidt, men har ikke kunnet finde noget brugbart...

Her er et link til et site, hvorfra man blandt andet til sin pc (xp) kan DL
et temperaturprogram, så man kan se temperaturen i de fleste byer i verden.
Det er gratis: http://www.weather.com/

Mvh Jarl

Fra : ;o\)-max-

Dato : 02-11-06 16:24

"MRN"
> [...]
> "I don't know half of you half as well as I should like, and I like less
> than half of you half as well as you deserve!"

Du vil have nice dage og morgener hvor et varmt brusebad er en
herlig ting, det kan være tåget og chilly om morgenen på den
årstid. -max-