Istrien,Kroatien
Fra : jvj

Dato : 31-10-06 11:24

Kære alle

jeg er total newbe på dette omeråde

jeg vil gerne derned 12-15 dage til sommer med familien som består af to
børn 10 og 12 år som hustru og jeg. Vi helt ikke bo i noget resort men
gerne "alene" for os selv. Vi vil IKKE køre i egen bil derned men gerne
flyve evt fra hamborg.

Gerne nær sandstrand evt teskstilfrit eller blandet

Håber I kan komme med nogle god indput vi er åben for ideer

hilsen jørgen

Fra : erectus

Dato : 31-10-06 11:42

jvj wrote:

> [...]

> Gerne nær sandstrand evt teskstilfrit eller blandet

> Håber I kan komme med nogle god indput vi er åben for ideer

Et udgangspunkt kunne være at vælge strand -- så der ud fra vælge bolig og
rejse.

http://www.croatia-beaches.com/bestbyregion_istria.html

Mvh Jarl

Fra : Martin K. R.

Dato : 31-10-06 12:42

"jvj" <toftlunddk-removeme-@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> flyve evt fra hamborg.
>
> Gerne nær sandstrand evt teskstilfrit eller blandet

Vær opmærksom på at 99% af strandene i Kroatien er 'stenstrande' og ikke
sandstrande (ikke at der er noget i vejen med det, men forvent ikke Bounty
lignende tilstande).

Til gengæld er nudistcamping ret udbredt (hvis det er det du mener med
tekstilfrit). Det er meget populært blandt ældre tyske mænd...

/Martin

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 31-10-06 14:17

Kære Jørgen!
Prøv rubrikken "Find billig flybillet her - ..." på Backpacker Planet
http://www.backpackerplanet.dk/ Her en hjemmeside om flyforbindelser til
Istrien http://www.sol-skin.com/prva.aspx?stranica=193 og et link til en
kortfinder http://www.dk.map24.com/
Mvh. Jesper