Cocobeach Travel, Filippinerne
Fra : Søren Fisker

Dato : 25-10-06 19:22

Jeg er ved at booke en billet Manila/Billund retur.
Det skal ske gennem Cocobeach, Manila.
Er der nogen af jer, der ved noget om CocoBeach, og om deres seriøsitet?
Jeg skal påpege, at jeg umiddelbart kun har hørt godt om selskabet.

Hører meget gerne fra jer om evtl. erfaringer!

Hilsen Søren

Fra : Henrik

Dato : 25-10-06 19:35

On 2006-10-25 20:22:28 +0200, "Søren Fisker" <vejlo@esenet.dk> said:

> [...]
> Jeg skal påpege, at jeg umiddelbart kun har hørt godt om selskabet.
>
> Hører meget gerne fra jer om evtl. erfaringer!

Hej Søren.

Min kæreste og jeg var der i sommeren 2004, og det var en super ferie,
alle er super professionelle, og man føler ikke at de prøver at prakke
en noget på, omgivelserne er lækre, og virker meget autentiske, man
skal ikke huske penge, da man har en konto på stedet, det eneste
negative man kan sige, for det skal man jo for at være troværdig
er det at stranden ikke er super god, men hver dag går der en gratis
båd om morgenen til udvalgte strande, og det er en god måde at komme
rundt, på glæd jer rigtig meget.

Hvis du har specifikke spørgsmål så skriv til mig of list.

Hilsen Henrik og god tur.

Fra : Jowi

Dato : 31-10-06 04:30

Mvh / Kind regards

"Søren Fisker" <vejlo@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg skal påpege, at jeg umiddelbart kun har hørt godt om selskabet.
>
> Hører meget gerne fra jer om evtl. erfaringer!

Hej Søren.

Kig engang her; http://www.cocobeach.com/web/index.htm

Jeg har ejeren, Enrico, gennem flere år og ved at det er et seriøst firma.
Som du kan se i min signatur, bor jeg selv fast i Filippinerne. Puerto
Galera nærmere bestemt. Meget tæt på Coco Beach. Du kan jo ringe eller maile
mig når du er herude for en snak

Mvh / Kind regards

Mr. Willy B. Stellander & Jocelyn G. Manalo Fernando
Educational Support Group
Puerto Galera
Philippines
Email; educare.pg@gmail.com