Sydengland 22/7 og 3-4 nætter frem?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 24-10-06 08:01

Jeg leder efter et sted i Sydengland, hvor jeg kan bestille en
lejllighed/hytte eller lign. for 3-4 overnatninger til 10 personer (kan være
én hytte/lejlighed eller to hytter/lejligheder). Første overnatning er den
22/7 2007.

Har fundet dette, men det kan kun lejes for min. en uge ad gangen:
http://dk.interhome.se/buchung/object.asp?so=50&userlang=11&nref=G5406%2F100#Buchen
Det kan sagtens være noget i den stil.

Prisen skal være 4.000 - 6.000 i alt for 10 personer.

Nogen der nogle gode bud eller kender et par gode steder?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.lalala.dk/gratisfilm.phtml - Lej GRATIS DVD film!

Fra : erectus

Dato : 24-10-06 09:31

Thomas wrote:

> [...]

> Prisen skal være 4.000 - 6.000 i alt for 10 personer.

> Nogen der nogle gode bud eller kender et par gode steder?

Her er et på Isle og Wight med udsigt over Atlanten, som kan bookes for
mindre end en uge: http://www.holidaylets.net/properties/10530

Ellers er her to udlejningsbureauer på Isle of Wight:
http://www.findaproperty.com/agentdetails.aspx?edid=00&salerent=1&agentid=04492&areaid=0670

http://www.findaproperty.com/agentdetails.aspx?edid=00&salerent=1&agentid=08036&areaid=0670

Mvh Jarl

Fra : Sten Schou

Dato : 24-10-06 10:12

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Prisen skal være 4.000 - 6.000 i alt for 10 personer.
>
> Nogen der nogle gode bud eller kender et par gode steder?

Her er der masser af steder, og Cornwall er bare perfekt.
http://www.cornwall-online.co.uk/

Hilsen Sten

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-06 11:20

> [...]
>
> Prisen skal være 4.000 - 6.000 i alt for 10 personer.
>
> Nogen der nogle gode bud eller kender et par gode steder?

http://www.dorsetcoastalcottages.com/

Dorset er skønt!

Vh/ Jette