Eternitbrædder
Fra : Torben Brøndum

Dato : 20-09-06 17:00

Hej,

Er der nogen af Jer derude, der har et bud på hvad en m2 pris kan være på
eternitbrædder, som jeg måske kunne tænke mig at beklæde min gavl med?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Ole Jensen

Dato : 20-09-06 18:22

Torben Brøndum <tbr@Xtorben-broendumX.dk> wrote:

> Hej,
>
> Er der nogen af Jer derude, der har et bud på hvad en m2 pris kan være på
> eternitbrædder, som jeg måske kunne tænke mig at beklæde min gavl med?
>
> Hilsen Torben Brøndum

Jeg fik en ca. pris på HardiPlank for et par måneder siden, og den var
på ca. 220,- pr. m2. Prisen var uden tilbehør som skruer/søm m.m.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-09-06 19:13

"Ole Jensen" <newsplus@website.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg fik en ca. pris på HardiPlank for et par måneder siden, og den var
> på ca. 220,- pr. m2. Prisen var uden tilbehør som skruer/søm m.m.

IvarPlank koster nogenlunde det samme.... Og er vel egentlig det samme?
Noget med et navneskifte.

Har lige sat 100 m2 af det lort op. Mester havde regnet med 100 kr./ m2 i
tilbuddet, så det skulle gå hurtigt. :)

- Martin

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 20-09-06 19:18

Martin Petersen wrote:
> Har lige sat 100 m2 af det lort op. - Martin

Jeg kunne godt tænke mig at høre din begrundelse.

M.v.h
Niels

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-09-06 16:22

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kunne godt tænke mig at høre din begrundelse.

For ordet "lort"? :)

Det var egentlig ikke møntet på materialet, mere omstændighederne
(regn/blæsevejr og stigearbejde). Var temmelig træt af dem til fyraften.

Det er fint at arbejde med, og resultatet er ganske pænt. Især i betragtning
af at det er vedligeholdelsesfrit.

- Martin

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 21-09-06 17:14

Martin Petersen wrote:
> For ordet "lort"? :)

Ja, det lyder jo som om at materialet er noget skidt.

> Det var egentlig ikke møntet på materialet, mere omstændighederne
> (regn/blæsevejr og stigearbejde). Var temmelig træt af dem til
> fyraften.

Det kan jeg godt forstå.

> Det er fint at arbejde med, og resultatet er ganske pænt. Især i
> betragtning af at det er vedligeholdelsesfrit.

Tak for det, så er jeg mere rolig.
Har tænkt på at få nye gavle i Ivarplank.

M.v.h
Niels

Fra : Knud S.

Dato : 20-09-06 21:19

"Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse

> IvarPlank koster nogenlunde det samme.... Og er vel egentlig det samme? Noget med et navneskifte.

Ivarsson har fået forhandling James Hardies plank som har en struktur
i overfladen i modsætning til den fra Tjekisk Eternit.
http://www.jameshardieeu.com/pages.php?pages=news&lingue=dk&welcome=yes

Fra : KS

Dato : 21-09-06 19:23

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Er der nogen af Jer derude, der har et bud på hvad en m2 pris kan være på
> eternitbrædder, som jeg måske kunne tænke mig at beklæde min gavl med?
>
> Hilsen Torben Brøndum

Hvorfor spørger du ikke bare hos en tømmerhandel?
Alt andet er jo kun gætterier.

//KS