Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Batteri greb??
Fra : Daniel Pedersen

Dato : 22-11-06 20:42

Har set nogen smide noget under deres kamera?

det får den til at se større ud, men er det sådan en man smider almindelige
AA batteri er ind i? eller hva skal den bruges til?

Fra : Preben

Dato : 22-11-06 21:43

Daniel Pedersen skrev:
> Har set nogen smide noget under deres kamera?
>
> det får den til at se større ud, men er det sådan en man smider almindelige
> AA batteri er ind i? eller hva skal den bruges til?

Typisk ja, men I Nikons kan du også have et ekstra batteri og så har du
jo sikkert også et ekstra kommandohjul sammen med vertikaludløser.

Noget jeg gerne ville have til min D70 som desværre først er kommet til D80.

Mvh / Preben

Fra : rt

Dato : 23-11-06 08:49

> Har set nogen smide noget under deres kamera?
>
> det får den til at se større ud, men er det sådan en man smider
> almindelige AA batteri er ind i? eller hva skal den bruges til?

Se min tråd "Hvorfor batterigreb?" fra 22/9-06,
den skulle gerne forklare det lidt

--
De bedste hilsener

/rt

Fra : Per O.

Dato : 26-11-06 02:51

"Daniel Pedersen" <Nielsen_daniel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har set nogen smide noget under deres kamera?
>
> det får den til at se større ud, men er det sådan en man smider
> almindelige AA batteri er ind i? eller hva skal den bruges til?
Canons kan i hvert fald godt tage almindelige AA batterier ud over Canons
egne batterier.

--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!