Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Links til fotosider
Fra : Søren

Dato : 07-11-06 23:16

Hey !

Jeg er ved at samle en samling links til allemulige fotosider på nettet. Alt
fra photoshop, kameratests, programmer, modeller til fotografer har
interesse.

Har I noget spændende ?

http://erotikfotograferne.dk

Fra : Kjeld

Dato : 08-11-06 02:57

Ja det er godt nok nogle vamle madammer du linker til.
/Kjeld

Fra : Søren

Dato : 08-11-06 07:21

Ja, Kjeld man burde måske præcisere at det er en erotisk side for mænd der
kan lide kvinder... og IKKE en side for homosexuelle.

Fra : News - TDC

Dato : 09-11-06 23:16

"Søren" <soren@rudemtb.dk_fjernvedsvar> skrev i en meddelelse
> Ja, Kjeld man burde måske præcisere at det er en erotisk side for mænd der
> kan lide kvinder... og IKKE en side for homosexuelle.

Der er nok snarere tale om en side for _nogle_ mænd, der kan lide _nogle_
kvinder (eller fotos af samme) - jeg vil gerne have mig fritaget - virker
(u)rimelig klamme på mig og absolut ikke erotiske.

ab

Fra : Bo Bjerre

Dato : 10-11-06 01:12

News - TDC wrote:

> Der er nok snarere tale om en side for _nogle_ mænd, der kan lide _nogle_
> kvinder (eller fotos af samme) - jeg vil gerne have mig fritaget - virker
> (u)rimelig klamme på mig og absolut ikke erotiske.

Tjah... der er visse ting jeg slukker på ...

Bo //

Fra : Søren

Dato : 10-11-06 06:59

Gentager lige .. siden er henvendt til MÆND der kan lide KVINDER, ikke
MÆND der kan lide MÆND Men bare rolig, nettet er fyldt med sider for jer
også

Fra : njesp

Dato : 10-11-06 08:05

Søren wrote:
> Gentager lige .. siden er henvendt til MÆND der kan lide KVINDER, ikke
> MÆND der kan lide MÆND Men bare rolig, nettet er fyldt med sider for jer
> også

Påstår du, at man er bøsse, hvis man ikke kan lide siden?

--Niels

Fra : Ole Larsen

Dato : 10-11-06 08:30

Søren skrev:
> Gentager lige .. siden er henvendt til MÆND der kan lide KVINDER, ikke
> MÆND der kan lide MÆND Men bare rolig, nettet er fyldt med sider for jer
> også

Egentlig synes jeg siden viser noget helt andet - at den er skabt for
mænd der ikke kan lide kvinder, måske endog er bange for kvinder: Når
man som voyeur benytter som øjenslikkepind billeder at purunge piger i
akavede pseudoerotiske stillinger, tyder det på ikke færdigafviklet
pubertetstilstand med angst for "the real thing"

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, oct. 2006

Fra : Jan Bøgh

Dato : 11-11-06 23:15

Søren skrev i 4554158d$0$4161$d40e179e@nntp02.dk.telia.net dette:
> Gentager lige .. siden er henvendt til MÆND der kan lide KVINDER,
> ikke MÆND der kan lide MÆND Men bare rolig, nettet er fyldt med
> sider for jer også

Vorherre bevares!

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 10-11-06 10:53

Bo Bjerre wrote:

> Tjah... der er visse ting jeg slukker på ...

Det her er da ellers et meget vellignende billede af leif langgaards
kone...)))
http://erotikfotograferne.dk/galleri.aspx?billedeid=1412&fotograf=3&nyeste=&side=

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Leif Langgaard

Dato : 10-11-06 16:50

> Det her er da ellers et meget vellignende billede af leif langgaards
> kone...)))
> http://erotikfotograferne.dk/galleri.aspx?billedeid=1412&fotograf=3&nyeste=&side=

Hvorfor alt.dev.null?

Er det fordi du ved du gik over grænsen?

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 11-11-06 12:27

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev en post langt under
lavmålet

Leif Langgaard skrev:
> Hvorfor alt.dev.null?
> Er det fordi du ved du gik over grænsen?

Han gik vist nærmere under grænsen for hvor lavt man hidtil har kunnet
synke. Jeg ændrede FUT til dk.admin.netikette da jeg svarede på hans indlæg.

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Martin Sørensen

Dato : 10-11-06 09:30

Søren wrote:
> Gentager lige .. siden er henvendt til MÆND der kan lide KVINDER, ikke
> MÆND der kan lide MÆND Men bare rolig, nettet er fyldt med sider for jer
> også

Så fejler den delvis, ifølge tidligere kommentarer Jeg er
udelukkende til kvinder (og er mand , og de fleste af de billeder
jeg så var ret uinteressante, alt for tydeligt opstillede. Smag og
behag...

Skru ned for selvsikkerheden og lad være med at bilde jer ind at I kan
være noget for alle heteroseksuelle mænd - vi er heldigvis
forskellige. Hvad du skriver ovenfor (og jeg så din smiley) er at
mænd der ikke tænder på jeres side må være bøsser. Det er da
noget snæversynet.

Iøvrigt er siden dårligt programmeret - jeg skal skrolle sidelæns i
Firefox, så vidt jeg kan se vil det kræve mindst 2500 pixel i bredden
for at det hele kan være der. Det holder ikke.

- men god fornøjelse med siden

mvh

Martin