Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
kamera kompakt / SLR
Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 31-10-06 13:50

Jeg har ledt svært ved at bestemme mig om hvad det skal være
SLR eller kompakt, jeg har valgt disse kandidater
Canon EOS 400D
Olympus E-400
Canon G7
Panasonic Lumix DMC-LX2

Alle med 10 mega, kan godt kan lide at arbejde med
Adobe Photoshop fx udsnit M.V
Jeg har set et par optagelser taget med et Canon Ixus 750
og D100 med orginal optik husker ikke hvilken, men
der var ikke meget forskel på de optagelser jeg så.
Så ledt Støj som muligt, et lys stærke optik der tegner fine faver og
kontrast er naturligvis at fortrække. Jeg har læst omkring de -
Canon G7 har, det eneste - jeg kan få øje på er Støj og manglende raw
format. Jeg bruger altid søgeren og vidvinkel bruger jeg sjældent.
Det er min erfaring at jo lettere et kamara er jo oftere har man det med.
Jeg er spændt på hvordan G7 eller Olympus E-400 vil lægge i hånden.
Jeg har haft et Canon EOS 350D Men syntes ikke den lå så
godt i hånden. Håber der en som kan hjælpe mig ledt til at tage det
rigtige valg ?
Venligst Glenn

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 31-10-06 13:57

Sorry
forkert gruppe, mit spørgsmål er sendt til den rigtige gruppe.
Venligst Glenn