Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvordan henter jeg PhotoRecord2 ??
Fra : Mr. Mox

Dato : 27-10-06 11:57

Jeg har PhotoRecord1.1 på en CD-rom men vil gerne have den nyestet
udgave, PR 2, men hvordan får jeg den downloadet?
Jeg kan ikke finde nogenm "knap" til at downloade programmet, kun nogen
småfiler med diverse ikoner.

Nogen forklaringer her?

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : HJJ

Dato : 28-10-06 16:08

Mr. Mox skrev:
> [...]
> udgave, PR 2, men hvordan får jeg den downloadet?
> Jeg kan ikke finde nogenm "knap" til at downloade programmet, kun nogen

Via Canon.dk

Fra : Mr. Mox

Dato : 29-10-06 19:28

HJJ skrev:

> Via Canon.dk
> mvh HJJ

I Canon.dk er der intet om PhotoRecord i deres Product søgning.
Fra selve programmet under "Help" er der et link:
> http://www.photorecord.com/
Fra dette vises noget med PH2, men hvis man forsøger download der, ses
blot nogen ikoner, intet program ????????

Kan man forklare det ?

Mvh Mr. Mox

Fra : HJJ

Dato : 30-10-06 14:27

Mr. Mox skrev:

> [...]
>
> Fra dette vises noget med PH2, men hvis man forsøger download der, ses
> blot nogen ikoner, intet program ????????

Hvis du går ind under 'download drivere' eller anden download bliver du
videresendt til Canons internationale download side .
Her kan du finde det hele.
Prøv denne direkte link:
http://software.canon-europe.com/software/0019223.asp?model=
mvh HJJ