Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM
Fra : Kim S

Dato : 22-10-06 19:56

Der var en serie af Subj. som vist var fejlbehæftede.
Nogen der har linket til Canon's side om problemet ?
Har Googlet uden resultat...

Mvh, Kim

Fra : Jansen

Dato : 22-10-06 22:10

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse
> Der var en serie af Subj. som vist var fejlbehæftede.
> Nogen der har linket til Canon's side om problemet ?
> Har Googlet uden resultat...
>
> Mvh, Kim

http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=PgComSmModDisplayAct&keycode=2112&fcategoryid=216&modelid=11922
Mvh Jansen

Fra : Thomas H.

Dato : 23-10-06 05:44

"Jansen" <jursimon@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=PgComSmModDisplayAct&keycode=2112&fcategoryid=216&modelid=11922
> Mvh Jansen

Nå, jamen det er jo mig!!
Jeg har godt nok ikke lagt mærke til noget, men laver Canon det også
herhjemme?

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Asle Bjerva

Dato : 23-10-06 07:24

Thomas H. wrote:
> "Jansen" <jursimon@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Nå, jamen det er jo mig!!
> Jeg har godt nok ikke lagt mærke til noget, men laver Canon det også
> herhjemme?

Her i Norge skjer det ved fullstendig utskifting av hele objektivet, minus
ringen med serienummeret på, som ble flyttet over fra det gamle. Det gjøres
gratis, og tok 45 minutter, inkl. justeringer og kontroll.
AsleB;OSlo

Fra : Kim S

Dato : 23-10-06 08:40

"Asle Bjerva" <abuse@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Mit ligger osse i det serienr. område, men jeg har ikke
oplevet problemer. Bør jeg kontakte Canon, for at være
sikker ?

Mvh, Kim

Fra : Stig Holmberg

Dato : 23-10-06 11:16

> [...]
>>
> Mit ligger osse i det serienr. område, men jeg har ikke
> oplevet problemer. Bør jeg kontakte Canon, for at være

Ja, det gjorde jeg, du får et rep. nr. af Canon danmark, og så afleverer du
selv objektivet her: http://www.pwservice.dk/

Desværre tager det 4-5 uger.

Mvh. Stig

Fra : Asle Bjerva

Dato : 24-10-06 18:13

Stig Holmberg wrote:
> "Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det gjorde jeg, du får et rep. nr. af Canon danmark, og så
> [...]

Så kan det lønnes seg med en tur til Oslo for den servicejobben.
Jeg fikk mitt utskiftet mens jeg ventet i resepsjonen hos
Canon/Serviceproffen.
Det nye objektivet er bedre bygd enn det gamle.
Jeg tok også noen testbilder før utskiftingen, og etter med det nye
objektivet for sammenligning, og det er forskjeller i skarphet, spesielt på
300mm, men ikke mye, og man må ha et sammenligningsgrunnlag for å klare å se
det.
AsleB;Oslo