Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 20D
Fra : JDD

Dato : 15-10-06 08:20

hej

Kan man på en eller anden måde få sit Canon 20D til at sætte sit navn ind
som forfatter i exif på alle billeder. evt. gennem canons software, jeg har
ikke kunnet finde muligheden.

--
mvh.
Jan Dahl Damkjær

Fra : HCS [4000]

Dato : 15-10-06 08:35

Det kan man med Zoombrowser i Camera settings.

--
Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk

www.pbase.com/hcstune

Fra : JDD

Dato : 15-10-06 09:10

Hvilken software er det, jeg har kun DPP inde

Fra : DUNK4EVER

Dato : 15-10-06 09:26

Hey det er det der følger med til dig kamera...

Det er faktis et gansk godt program.... Jeg bruger det altid når jeg taget
billeder så kan jeg nemlig skyde dem ind på min pc med det samme... Og se
hva det er jeg stå og laver!
Det tror jeg spare mange skyd!

Mvh Lasse
www.dunk4ever.dk

Fra : MW

Dato : 15-10-06 09:48

"JDD" <jdd@xykel.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken software er det, jeg har kun DPP inde

ZoomBrowser, Canons program til bl.a. billedoverførsel, styring af cameraet
fra pc'en og organisering af filerne. Følger med alle Canons kameraer.

mvh/mw

Fra : JDD

Dato : 15-10-06 10:12

Ok det må være det program der hedder EOS Viwer Utility, der kan jeg skrive
et forfatter navn ind. Men skal det gemme i kameraet på en eler anden måde
elelr kommer det kun når man henter billeder gennem programmet

Fra : HCS [4000]

Dato : 16-10-06 20:24

Du skal skrive dit navn ind i kameraet. Så kommer det automatisk med i EXIF
data på alle billeder.

Fra : E.M.

Dato : 15-10-06 15:43

> [...]
>
> ZoomBrowser, Canons program til bl.a. billedoverførsel, styring af
> cameraet fra pc'en og organisering af filerne. Følger med alle Canons

Ikke med 20D.

Mvh. E.M.

Fra : MW

Dato : 15-10-06 16:04

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> "MW" <sletmwwaal@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke med 20D.

Hvad følger der så med ?

Fra : E.M.

Dato : 15-10-06 18:00

> Hvad følger der så med ?

Canon Digital Photo Professional.
EOS Viewer utility
EOS Capture
EOS 20D VIA Driver
Photo Stitch.

Mvh. E.M.

Fra : MW

Dato : 15-10-06 19:44

> Canon Digital Photo Professional.
> EOS Viewer utility

basalt de samme funktioner som zoombrowser