Foto
IBM760 5420
Teil 3020
print i 25x25
Fra : peterholm67@hotmail.~

Dato : 06-10-06 10:30

hey alle

nogen der har kendskab til et printsted med online upload/print der
laver i størrelsen 25x25 cm.
20x30cm blir for lillle, men 30x45 blir for stort. Derfor søger jeg
dette mellemformat.

Mvh
Peter

Fra : Deka

Dato : 06-10-06 12:08

Gabs laver stort set alt inden for foto og er sikkert i stand til at hjælpe.
evt. gennem forhandler.

Fra : Peter Holm

Dato : 06-10-06 19:15

"Henrik Rasmussen" <nosp@m.dk> wrote in message
> 30 x 30 laver de hos digiposter.de som mindste kvadratiske plakat format.

30x30 er lidt det samme som 30x45 som jeg ser det, og det laver de fleste.
Men noget helt andet ang. digiposter.de når du nu kender dem...

Jeg har et foto i forholdet 1:1,77 som jeg gerne vil have printet i ca.
100x177cm.
Hvis denne opgave skal laves hos digiposter.de, skal jeg så blot uploade
filen som den er, eller skal jeg tilføje en sort kant så fotoet passer til
en af deres standardstørrelser (det tætteste på, er deres Panorama 100 x 200
cm) ?

Mvh
Peter

Fra : Peter Holm

Dato : 06-10-06 19:54

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> wrote in message

> [...]
> en af deres standardstørrelser (det tætteste på, er deres Panorama 100 x

ahh, prøvede lige at uploade et billede, så gir det hele jo sig selv - smart
system de har.
peter