Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
400d og raw
Fra : Ukendt

Dato : 02-10-06 21:32

Hej med jer

Findes der nogle programmer der kan forstå raw-formatet i et 400d - bortset
fra canon´s egne programmer ?

Hilsen Palle

Fra : Brian Lund

Dato : 02-10-06 21:41

> Hej med jer
>
> Findes der nogle programmer der kan forstå raw-formatet i et 400d -
bortset
> fra canon´s egne programmer ?

Capture One!

Brian

Fra : Mogens Hansen

Dato : 02-10-06 22:39

"Palle Johansen" <invalid> wrote in message
> Hej med jer
>
> Findes der nogle programmer der kan forstå raw-formatet i et 400d -
> bortset fra canon´s egne programmer ?

Adobe Ligthroom Beta 4 skulle (til dels) kunne

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 03-10-06 15:04

hej

update til cs2 så den kan tage 400d raw-filer:
http://www.adobe.com/support/downloads/new.jsp

mvh torben

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 03-10-06 20:21

On Tue, 3 Oct 2006 16:03:58 +0200, Torben og Marie-louise Ager wrote:

> hej
>
> update til cs2 så den kan tage 400d raw-filer:
> http://www.adobe.com/support/downloads/new.jsp
>
> mvh torben

ACR 3.5 understøtter ikke 400d som jeg ser det. Har jeg overset noget?

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon 300mm f/2.8 L USM

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-06 20:09

> [...]
> Hej med jer
>
> Findes der nogle programmer der kan forstå raw-formatet i et 400d -

Tak for input - jeg har hentet capture One

Fra : Leif

Dato : 03-10-06 21:21

Palle Johansen skrev:

> Tak for input - jeg har hentet capture One

Er Nikon bruger, men har du prøvet Raw Shooter Essensials 2006 gratis
program?

mvh
Leif

Fra : Mogens Hansen

Dato : 04-10-06 04:51

"Leif" <leif@dagnyleif-johansen.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> Er Nikon bruger, men har du prøvet Raw Shooter Essensials 2006 gratis
> program?

Den understøtter ikke Canon 400D.
Udviklingen af RawShooter er stoppet, fordi Adobe har købt firmaet.
Dele af teknologien i RawShooter vil komme med Adobe Photoshop Lightroom -
og noget kan allerede ses i Beta 4.

Venlig hilsen

Mogens Hansen