Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Mayday Canon S80
Fra : Erik D

Dato : 17-09-06 14:48

Klappen står åben og kan bevæges ca. 1 mm i lukketretning.
Herved aktiveres kameraet som så forsøger at trække optiken helt
ind.
Det kan den dog ikke idet denne er gået fast ca. 4 mm ude af kameraet.
Efter nogle sekunder kommer et dobbelt bip og fejlkode på display
siger E18.

Er der nogle cowboytricks eller skal den på værksted.

Erik

Fra : Leif Langgaard

Dato : 17-09-06 16:14

"Erik D" <erikdaugaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Prøv at søg på "Canon E18"

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : Asle Bjerva

Dato : 17-09-06 19:40

Leif Langgaard wrote:
> [...]
> siger E18.
>
> Er der nogle cowboytricks eller skal den på værksted.

Hvis du ikke vil bli av med garanti, og ellers har trang til å se innsiden
av ditt kamera, er et Canon serviceverksted stedet for ditt kamera.
E18 er "stuck lens", altså en fysisk hindring. Som regel kan det være noe
så smått som et sandkorn, en krafrig luftblåser kan kanskje få det løs, men
ikke bruk for mye kraft, objektivmekanikken er ikke meget solid...

--
Asle Bjerva, Oslo
E-post: asle.bjerva.at.oslo.online.no

Fra : Erik D

Dato : 25-09-06 18:14

Tak Asle.

Jeg har indleveret det. 6-8 uger kommer det til at tage. De må
eddermame have mange meter reoler på de der Canon serviceværksteder.

Fra : Erik D

Dato : 10-10-06 09:09

Kameraet retur igår 9. oktober, så det gik lidt hurtigere end
frygtet. Canon har udskiftet og justeret ZOOM-blokken. Er der nogen der
ved hvad det er ?