Program til åbning af installer filer?
Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 23-01-01 20:06

Hej

For et års tid siden var der nogen der omtalte et program til åbning af
installer filer. Med programmet skulle det være muligt at kunne hente
dele af et program uden at skulle installere det. Nu er det sådan at jeg
står og skal bruge et program med de beskrevne funktioner, men kan ikke
huske hvad det omtalte program hedder. Håber der er nogen der kan
hjælpe: )

/Sebastian

--
Sebastian Bredsdorff
sb@geomac.dk

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 23-01-01 20:10

Sebastian Bredsdorff <usenet@geomacSLETMIG.dk> wrote:

> [...]
> står og skal bruge et program med de beskrevne funktioner, men kan ikke
> huske hvad det omtalte program hedder. Håber der er nogen der kan

TomViewer

http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=4561

--
René

Fra : Martin Edlich

Dato : 23-01-01 20:50

In article <1enpeoh.40gf8gs4yqziN%rfn@altavista.net>, rfn@altavista.net
(René Frej Nielsen) wrote:

> TomViewer

TomeViewer

--
MVH
Martin Edlich

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 23-01-01 23:07

Martin Edlich <nogen@post5.tele.dk> wrote:

> TomeViewer

Ja, ja... tastefejl!

--
René

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 24-01-01 18:42

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> TomViewer
>
> http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=4561

Tak for hurtigt svar: )

--
Sebastian Bredsdorff
Mail: sb@geomac.dk

Fra : Peter Kiil

Dato : 23-01-01 21:23

> /Sebastian
>

> --
> Sebastian Bredsdorff
> sb@geomac.dk
Hvorfor ringer du ikke bare?

/peter

--
Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 24-01-01 18:42

> Hvorfor ringer du ikke bare?
>
> /peter

Tjaaa, jeg tænkte at jeg nok ikke skulle
forstyrre geniet; ) Jeg fik iøvrigt Airporten til at virke som den
skulle....

/sebastian

--
Sebastian Bredsdorff