Flytte Retrospect scripts til ny mac
Fra : Lars Henrik Jensen

Dato : 16-11-06 11:10

Jeg er ved at overføre Retrospect 6 fra gammel til ny maskine. (iMac
24-intel 2Gb ram)

Lavede først overførsel af indstillinger via " Overførselsassistent" det var
noget hø, men jeg kunne se mine backupscripts i Retrospect.

Nu har jeg reformatteret og geninstallerer alt.

MEN jeg kan ikke finde ud af at få overført mine scripts fra den gamle
maskines Retrospect.

Har prøver at overføre diverse prefs foldere.

Lars Henrik Jensen, Grafiker
OAB-Tryk a/s, Faaborgvej 105, 5250 Odense SV
TLF. direkte: 63 95 30 66
lhj@oab-tryk.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 16-11-06 12:03

Lars Henrik Jensen <lhj@oab-tryk.dk> wrote:

> [...]
> maskines Retrospect.
>
> Har prøver at overføre diverse prefs foldere.

Jeg tror at jeg plejer at lave nye scripts manuelt, og da jeg for nogle
timer siden så dit tilsvarende spørgsmål på comp.sys.mac.system forsøgt
jeg at finde scriptet på min 'NetBackup Onsdag' gennem Spotlight. Det
fandtes tilsyneladende ikke som enkeltfil.

ET opslag i manualen [s. 151ff] afslører at der ikke findes noget med
'importing' eller 'exporting scripts'. Jeg tror faktisk at det langt
hurtigste for dig er at skabe scriptene /from scratch/ end at forsøge at
flytte dem - noget der sandsynligvis endda er umuligt.

Man finder ganske vist menuemnerne 'Open' og 'Export' i File-menuen, men
det har intet med scripts at gøre.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Lars Henrik Jensen

Dato : 16-11-06 13:00

Tak Per, for ulejligheden, jeg er allerede gået igang med at lave scripts
igen, men det driller med at få klienterne logget på, de forlanger et andet
password end vores standard password.

Fra : Per Rønne

Dato : 16-11-06 13:07

> [...]

> igen, men det driller med at få klienterne logget på, de forlanger et andet

Ja, det kan den enkelte klient jo selv sætte .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk