x11 windows
Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 14-11-06 14:30

Hej gruppe

Jeg vil installere openoffice 2.0. For at afvikle det på Mac OS X, skal
der være installeret X11. Når jeg forsøger at installere det, får jeg
den besked, at der allerede findes en nyere udgave i mit system.

Jeg kan imidlertid ikke installere openoffice, for den siger X11 ikke
findes. Jeg har forsøgt at fjerne flien x11user.pkg fra mit
"bibliotek->recepits" men det virker ikke. Det var ellers det råd, der
blev givet på openoffices hjemmeside.

Jeg har en Intel Macbook med seneste opdaterede udgave af Mac OS X.

Kan nogen hjælpe med dette?

Hilsen Jesper

Fra : Martin R. Ehmsen

Dato : 14-11-06 14:46

Fra : Thorkil Olesen

Dato : 15-11-06 00:04

Jesper Mehlsen <jesperSLETDETTEmehlsen@gmail.com> wrote:

> Jeg vil installere openoffice 2.0. For at afvikle det på Mac OS X, skal
> der være installeret X11. Når jeg forsøger at installere det, får jeg
> den besked, at der allerede findes en nyere udgave i mit system.

Det gør der nok. Den skal findes i Programmer --> Hjælpeprogrammer.

Har du sådan én? Har du prøvet at starte den?

> [...]
> findes. Jeg har forsøgt at fjerne flien x11user.pkg fra mit
> "bibliotek->recepits" men det virker ikke. Det var ellers det råd, der

Jeg har også en X11Update2006.pkg og en X11SDK.pkg. Ideen med at fjerne
disse installations-kvitteringer er, at så kan man installere igen. Har
du prøvet det?

> Jeg har en Intel Macbook med seneste opdaterede udgave af Mac OS X.

Der er lige kommet en opdatering til X11 i dag. Har du modtaget den?

--
Thorkil Olesen,
Hanstholm.