TV USB Dims fra windows på mac?
Fra : Thomas

Dato : 12-11-06 08:18

Hey

Er det mon muligt at finde en af de der vildt billige TV USB dimser og
få den til at vise TV på OS X?
Synes ikke rigtig google giver noget.

Thomas

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 12-11-06 08:38

Thomas <neumann@studjur.dk> wrote:

> Er det mon muligt at finde en af de der vildt billige TV USB dimser og
> få den til at vise TV på OS X?

Såfremt du kan finde et stk software, som kan kommunikere med dimsen,
skulle det sagtens kunne lade sig gøre. EyeTV er et bud (er ikke
freeware)

--
MA @ 55.01.43N/11.50.36E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Thomas

Dato : 12-11-06 20:25

Martin Ammentorp wrote:

> Såfremt du kan finde et stk software, som kan kommunikere med dimsen,
> skulle det sagtens kunne lade sig gøre. EyeTV er et bud (er ikke
> freeware)

Jeg leder efter positiv viden om hvilken windåse hardware som vil virke.
At begynde at sammensætte hard og software er jeg for doven til, men
at give 1000 dask for en tv-dims på apple.dk er alligevel for groft.

I øvrigt - hvor er det lige jeg har set dit navn før? MacNyt?

Thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-11-06 20:01

Thomas <neumann@studjur.dk> wrote:

> Jeg leder efter positiv viden om hvilken windåse hardware som vil virke.

Flere af Terratecs USB dismer vil virke, det er dem som både Elgato og
Miglia sælger under eget navn i bundle med EyeTV softwaren.

Det er næppe billigere at investere i Terratecs dims + EyeTV softwaren
end at købe en dism fra Elgato eller Miglia hvor EyeTV softwaren
medfølger.

Merlin Works CR-3/2.5 & Capagnolo Chorus 2007.

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 12-11-06 12:13

Thomas <neumann@studjur.dk> wrote:

> Er det mon muligt at finde en af de der vildt billige TV USB dimser og
> få den til at vise TV på OS X?

Det er ikke "USB dimsen" der er det fede ved dvb-t på Mac, men derimod
den software som typisk følger med: Eye tv 2

Eye tv kan man købe som download til ¤ 59,-

http://www.elgato.com/index.php?file=shop_onlineshop

Men så skal du jo også købe hardware ved siden af, som måske/måske ikke
virker med Eye tv.

M.a.o. er en samlet pakke af hardware med Eye tv det mest problemfrie
køb. Evt. kan du finde en brugt på Mediamac.dk

--
Mvh Martin