Bluetooth til iBook ?
Fra : Erling Hansen

Dato : 28-10-06 20:33

Jeg ved godt, at man kan få sådan en lille javert til at sætte i
USB-stikket, så man kan bruge en trådløs mus (Jeg har selv en
Kensington, som efterhånden kun hænger sammen med sejlgarn og tape -
altså den lille bluetooth-dims).
Er det svært (og dyrt) at indbygge en bluetooth-enhed i sådan en iBook
G4, 900, som min?
mvh
erling

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-10-06 22:40

On 2006-10-28 21:32:36 +0200, email@domain.com (Erling Hansen) said:

> [...]
> altså den lille bluetooth-dims).
> Er det svært (og dyrt) at indbygge en bluetooth-enhed i sådan en iBook

Jeg ved ikke, om det er et ubrugeligt svar, men officielt kan man ikke.
Det var der en del debat om dengang. Computeren skulle bestilles med
BlueTooth. Ellers var man henvist til at bruge en USB-adapter. Jeg ved
dog ikke, om der er nogle reparatører, der bygger BlueTooth i dem
alligevel. Jeg frygter, det ikke er billigt. Nogle af de USB-javerter,
der følger med trådløse mus, er slet ikke BlueTooth. Det er bare en
trådløs modtager, der er specielt lavet til at virke med den pågældende
mus. En trådløs mus er derfor ikke nødvendigvis en BlueTooth-mus.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster