Ny MacBook inden jul?
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 26-10-06 16:22

Hejsa
Nu kom jo MacBook Pro i ny og forbedret udgave (desværre for dyr) - hvad med
den lille MacBook - mon der kommer en ny inden udgangen af 2006?

Hilsen Bo

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-10-06 18:46

"Bo J?rgensen" <bo@pc.dk> wrote:

> Nu kom jo MacBook Pro i ny og forbedret udgave (desv?rre for dyr) - hvad med
> den lille MacBook - mon der kommer en ny inden udgangen af 2006?

Det tror jeg ikke, den skal i givet fald komme i løbet af de næste 10
dage hvis Apple skal få nogen gavn af det givtige julesalg i USA.

Jeg tror i stedet Apple bruger mini'en og macbook'en til at udnytte at
såvel de selv som deres CPU prodcent skal havet rydet lagrene for core
duo.

Jeg forventer ikke en annoncering af core duo 2 i mini og macbook før
jannuar. Er det ikke der WDDC afholdes?

Fra : tom

Dato : 27-10-06 01:00

On 2006-10-26 19:45:32 +0200, Morten Reippuert Knudsen<spam@reippuert.dk> said:

> [...]
> duo.
>
> Jeg forventer ikke en annoncering af core duo 2 i mini og macbook før

Hvad med nye kraftigere processorer i de stationære..??
de nye quad-core Xeon 5300 "Clovertown"
Er der kommet flere rygter..
Jeg er nemlig på vej til at investere.. men vil lige se om de når at
proppe dem i maskinen inden jul ??
Tom

http://www.mediamac.dk/index.php/news/show/id=16103

Fra : Martin Helbo

Dato : 27-10-06 11:29

"tom" <spam@bam.dk> wrote in message

> Hvad med nye kraftigere processorer i de stationære..??
> de nye quad-core Xeon 5300 "Clovertown"
> Er der kommet flere rygter..

Det sidste jeg har hørt er: http://mediamac.dk/index.php/news/show/id=16103

Så det kunne da godt være du skulle vente og se hvad der sker.

/Martin Helbo

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 27-10-06 15:27

> Det sidste jeg har hørt er:
> http://mediamac.dk/index.php/news/show/id=16103
>
> Så det kunne da godt være du skulle vente og se hvad der sker.

http://mediamac.dk/index.php/news/show/id=16113

Ja - så er det bare om jeg kan vente lader til at det bliver i januar
det sker!

Mvh. Bo

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-10-06 16:44

tom <spam@bam.dk> wrote:

> Hvad med nye kraftigere processorer i de stationære..??

dunno.

jeg tror ikke apple er særlig forkuseret på at lange pro produkter
over disken i forbindelse med julesalget.

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-10-06 15:41

On 2006-10-26 19:45:32 +0200, Morten Reippuert Knudsen<spam@reippuert.dk> said:

> Jeg forventer ikke en annoncering af core duo 2 i mini og macbook før
> jannuar. Er det ikke der WDDC afholdes?

Du har nok ret. Julesalget er meget vigtigt for Apple. Det er derfor
dumt at lancere nye modeller lige før jul. Det forvirrer køberne, og
der kan komme leveringproblemer. Hvis der ikke er annonceret nye
modeller før 1. november, kommer der nok først nye modeller efter jul.
Eller nytår. Det er vel det samme.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster