iPod beskyttelse brudt
Fra : Per Rønne

Dato : 25-10-06 04:12

<http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=812600/>

Ja, lad os se hvad det fører til ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jacob

Dato : 25-10-06 11:22

In article <1hnqyui.hpa4vm1o75byxN%per@RQNNE.invalid>,
per@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> <http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=812600/>
>
> Ja, lad os se hvad det fører til ...

Efter min mening kan det kun føre til noget godt;
"Jeg kan ikke lide lukkede systemer," er en fin holdning (når man ser
det hele fra en slutbrugers vinkel).

Mvh
Jacob

Fra : Per Rønne

Dato : 25-10-06 11:42

Jacob <canis_vulpes@hotmail.com> wrote:

> Efter min mening kan det kun føre til noget godt;
> "Jeg kan ikke lide lukkede systemer," er en fin holdning (når man ser
> det hele fra en slutbrugers vinkel).

Og så behøver jeg ikke købe mig en iPod, når jeg på et tidspunkt køber
mig en Palm Treo smartphone med Palm OS og mpg.

Hvis jeg da overhovedet ville gide købe musik på nettet til den.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 25-10-06 16:38

Hej Per

Per Rønne wrote:

> Og så behøver jeg ikke købe mig en iPod, når jeg på et tidspunkt køber
> mig en Palm Treo smartphone med Palm OS og mpg.

Jo, - en Treo kan ikke afspille AAC...

> Hvis jeg da overhovedet ville gide købe musik på nettet til den.

Det er så en helt anden snak.

mvh. Erik Richard

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Per Rønne

Dato : 25-10-06 17:01

> Hej Per

> Jo, - en Treo kan ikke afspille AAC...

Som jeg ikke engang aner hvad er.

> Det er så en helt anden snak.

Jeg er nemlig 'til klassisk musik'.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 25-10-06 17:16

Hej Per

Per Rønne wrote:

> Som jeg ikke engang aner hvad er.

AAC er Apples eget 'mp3' lydformat...

> Jeg er nemlig 'til klassisk musik'.

Det er jeg skam også. Har lige siddet og nydt nogle trompetkoncerter,
man ikke normalt hører - Mascarini, Vivaldis triplekoncerter m.m...

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 25-10-06 15:18

Jacob <canis_vulpes@hotmail.com> writes:

> Efter min mening kan det kun føre til noget godt;
> "Jeg kan ikke lide lukkede systemer," er en fin holdning (når man ser
> det hele fra en slutbrugers vinkel).

At der er TO forskellige måder at sylte musik ind i Apples DRM?

Næh, væk med møget.