Etiketter
Fra : Øivind Arnfred

Dato : 19-10-06 08:19

Etiketter
Det nu hensovede program AppleWorks har jeg beholdt på min IMac for med
- lange pauser imellem - at bruge det til at få trykt etiketter til
forsendelser. Det gik fint i AppleWorks 5.
Siden har jeg opdateret programmet til dets seneste version, 6.2. Også
denne version har faciliteter i sin kartotek-del til at kunne trykke
etiketter. Der optræder en "assistent" der bl.a. hjælper mig med at
give den enkelte etiket de rigtige mål. Men - men - når jeg har det hele
på plads og navngivet og arkiveret det nye layout kommer jeg ikke
videre, fordi print-funktionen er inaktiv , og jeg ved ikke hvad jeg
skal gøre for at aktivere den Er der nogen i gruppen der kan hjælpe
mig at løse det problem?

Jeg har ikke - og kender ikke - andre tekstprogrammer der kan klare
samme opgave.

Mvh og på forhånd tak for hjælp!
Øivind Arnfred