Hej Morten
Du må lige huske på én ting. Hidtil har Humac og OfficeLine kørt hver
deres EDB system, og det er det, der nu skal køres sammen til et enkelt
system. - Jeg skulle også have fat i en bestemt person hernede på
Fredens Torv, - det lykkedes da også efter en del venten, men jeg fik
bare at vide, at de ikke kunne gå ind og søge på det, jeg gerne ville
høre om. - Først en gang i løbet af næste uge, skulle det være muligt
igen...
Og mht. de mange ugers venten, - tja, så var jeg nede i Fona i
Østergade, og jeg spurgte for sjovs skyld, hvor lang tid, der ville gå,
inden de igen kunne levere en MacBook Pro i sort. - Det er ca. 3 uger
siden, og dengang fik jeg beskeden - "...ca. 6-8 uger. Apple kan slet
ikke følge med..." - Det er det samme indtryk, jeg får, når jeg mailer
sammen med flere bekendte i fx. USA - MacBook og MacBook Pro er blevet
en sådan succes, som de overhovedet ikke har kunnet forestille sig.
Jeg var selv ved at overveje det meget seriøst, da en MBP med BootCamp
og Windows wil løse en del problemer, vi som blinde og svagtseende har
med de læsesystemer, der er kommet med de nye e-bøger fra
blindebiblioteket... Men nu venter jeg indtil videre.
mvh. Erik Richard
Morten Astrup Christensen wrote:
> Ja nu har jeg efterhånden ventet lidt over to måneder på min Macbook som jeg
> købte i Humac. Det er vel for så vidt ikke deres skyld, da det er Apple som
> har taget så lang tid om at bygge den af ukendte årsager. I mandags snakkede
> jeg så med Humac og fik af vide, at den var sendt af sted og skulle ankomme
> til Danmark onsdag og så til Århus fredag.
>
> Idag har jeg så brugt en times tid på overhovedet at komme i kontakt med
> Humac, deres telefonlinjer virker ikke eller bliver ikke besvaret. Til sidst
> får jeg så endelig fat i en medarbejder som fortæller mig at fordi de har
> problemer med edb-systemet, så er der ikke blevet sendt nogle maskiner af
> sted fra deres centrallager overhovedet i denne uge. Så spørger jeg så
> hvornår man kan forvente at de får styr på det så de kan få min maskine
> sendt her over, og får svaret "forhåbentlig i løbet af næste uge".
>
> Så nu er situationen, at min maskine som har været over to måneder undervejs
> ligger og samler støv på Humacs lager på ubestemt tid fordi de ikke har styr
> på deres edb.
>
> Jeg er chokeret over, hvor lidt styr de tilsyneladende har på deres
> forretning og det er under alle omstændigheder sidste gang jeg har handlet
> der.
>
> Er der andre der har sådanne erfaringer med Humac eller er det simpelthen
> bare mig der har været uheldig?
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
KMLDenmark by Erik Richard Sørensen, Member of ADC
<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>
*Music Recording, Editing & Publishing - Also Smaller Quantities
*Software - For Theological Education - And For Physically Impaired
*Nisus - The Future in Text & Mail Processing <
http://www.nisus.com>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~