Grafikkort i PM G5(efterår 2005)
Fra : Morten Lind

Dato : 28-09-06 20:10

Hej

Mactracker fortæller om fire grafikkort i de tre G5´ere, der nu er de
sidste PM´ere, nemlig 2,0 - 2,3 - dual 2,5 GHz.

I 2´eren sidder et GeForce 6600 LE - i 2,3´eren et GeForce 6600 - i dual
2,5´eren et Quadro FX 4500.

Hvor kommer Geforcekortet 7800 GT ind? Er der nogle af Jer, der véd det?

Umiddelbart forekommer det ligegyldigt og vilkårligt, om det hedder 6600
eller 7800 GT, men er det det?

På forhånd tak

M.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-09-06 00:02

Morten Lind <forogefternavn@macintoshudenintosh.com> wrote:
> [...]

> 2,5´eren et Quadro FX 4500.

> Hvor kommer Geforcekortet 7800 GT ind? Er der nogle af Jer, der véd det?

Noget hurtigere end GF6600.

> Umiddelbart forekommer det ligegyldigt og vilkårligt, om det hedder 6600
> eller 7800 GT, men er det det?

Det kommer an på hvilke programmer du skal afvikle.

2006 Merlin Works CR-3/2.5, 1998 Chorus 9-speed suppleret med billigt
Mirage 06 bras der er langt bedre...

Fra : Morten Lind

Dato : 29-09-06 04:08

> Noget hurtigere end GF6600.

Tak, men jeg tænkte også på, hvilken PMmodel, 7800 GT blev monteret i?

> Det kommer an på hvilke programmer du skal afvikle.

CS 2 - web og lidt iMovie for sjov.

M.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-09-06 16:45

Morten Lind <forogefternavn@macintoshudenintosh.com> wrote:

> Tak, men jeg tænkte også på, hvilken PMmodel, 7800 GT blev monteret i?

BTO på PCIe modellerne.

> CS 2 - web og lidt iMovie for sjov.

Næppe tilstrækkeligt til at retfærdigøre sådan et grafikkort, med
mindre du har planer om at trække en 30" TFT eller skræme med lignende
opløsning.

Fra : Morten Lind

Dato : 30-09-06 04:40

> BTO på PCIe modellerne.

OK - tak

> Næppe tilstrækkeligt til at retfærdigøre sådan et grafikkort, med
> mindre du har planer om at trække en 30" TFT eller skræme med lignende
> opløsning.

Godt - tak for informationerne, Morten....

M.