antenne til G5
Fra : Tom Søgaard-Jensen

Dato : 27-09-06 19:49

Kære NG,

jeg har en G5 2x2Ghz med et Airport Extreme kort, der fanger et
accesspoint ude i opgangen. Der er ofte problemer med forbindelsen, som
ind imellem "hænger". Med kortet fulgte en lille T-formet antenne, som
jeg ikke har specielt meget tiltro til, så jeg ville købe en ny - evt.
retningsbestemt. Zitech har nogle til 200-300 kr, men jeg mente ikke
stikket var korrekt, hvorefter jeg cyklede til Humac på Åboulevarden,
hvor de fortalte mig, at der slet ikke findes antenner til G5´ere. Kan
det virkelig passe? Findes der ikke en PC-model, der kan passe?

Med venlig hilsen

Tom

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 27-09-06 22:47

Tom Søgaard-Jensen <tomsoegaardNOSPAM@get2net.dk> wrote:

> [...]
> hvor de fortalte mig, at der slet ikke findes antenner til G5´ere. Kan
> det virkelig passe? Findes der ikke en PC-model, der kan passe?

Er det sådan noget du leder efter?
<http://www.macwireless.com/html/products/antennas_boosters/accessories/
g5extension.html>

Google fandt det på 10 sekunder.