10.3.9 og Skype -lyder ekstremt ringe
Fra : thomas t

Dato : 14-09-06 11:49

Under 10.3.9 lyder Skype ad H til.

Forbindelsen er okay nem at etablere, alle andre funktioner synes normale.

Men det lyder af bæ.

De andre, altså i den anden ende af forbindelsen, siger at DE ikke har
problemer. Det er kun min stemme i deres ører, der lder dårligt. Ligesom
deres lyder dårligt ud gennem min maskine.

Det er ikke så tit, jeg booter fra min OS X disk. Så det er måske bare noget
"indlysende" jeg ikke véd om osX.

G4 466 MHz
768 MB ram

Det lyder, som om stemmen bliver afspillet ved halv hastighed eller
deromkring ... altså, den er pitchet vildt meget ned.

Mine venner lyder slet ikke som sig selv, de lyder som Master Fatman, når
han på pladeindspildninger bruger netop sådan en pitch-ned effekt.

Det påvirker også timingen, meget naturligt. Så det lyder som om, folk ikke
svarer, og så begynder jeg at sige noget, men så kommer deres svar, der har
været forsinket.

Jeg prøvede at hente den nye beta af Skype; ingen forskel.

Jeg bruger min almindelige lyd-indstillinger. Lyd ud gennem mit lydkort
(delta66).

Fra : thomas t

Dato : 14-09-06 22:46

thomas t at spam.tomcat@pc.dk ha scritto:

> Jeg bruger min almindelige lyd-indstillinger. Lyd ud gennem mit lydkort
> (delta66).

Nå, det nemmeste var at skifte indstilling:
satte lyd out til built-in. Så må jeg bare om bag maskinen med hovedtelefon
kablet, hver gang jeg skal skype.