Redigering af index.php
Fra : Ukendt

Dato : 27-11-06 23:30

Hej folkens

Jeg skal ind og rette i en hjemmeside, hvor hovedet hedder indes.php i
stedet for index.htm.

Jeg har hentet hele hjemmesiden ned med FronPage og så regnede jeg med at
jeg bare kunne rette i hjemmeside via fremvisningsmetoden "Design" eller
"Opdelt", men så let gik det ikke.

Jeg har kun lave hjemmesider for sjov og kun i html. Når jeg vælger
php-filen så forsvinder muligheden for at se siden i designmode.

Skal jeg virkelig ind og klippe og klistre i den rå php-kode eller er der er
nemmer måde når nu man er på dybt vand?

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : enkvinde

Dato : 27-11-06 23:43

"Ole Frederiksen" <baltzer[SNABELA)mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skal jeg virkelig ind og klippe og klistre i den rå php-kode eller er der
> er nemmer måde når nu man er på dybt vand?

Hej Ole

Jeg har før haft held med at snuppe en kopi af php filen og omdøbe den til
en htm fil, således at jeg kunne se den i designvisning. Når jeg så havde
fået den som jeg ville have, så døbte jeg filen om igen til php og oploadede
den. Det skal dog siges, at ikke alt kan rettes på denne facon.

Hilsen Eva

Fra : tidemann

Dato : 28-11-06 21:35

enkvinde wrote:
> [...]
> fået den som jeg ville have, så døbte jeg filen om igen til php og
> oploadede den. Det skal dog siges, at ikke alt kan rettes på denne facon.

Stones WebWriter kan bruges. Du kan rette i koden og få vist i intern
browser. Der er også en grafisk visning, men den har jeg aldrig kunnet få
til at virke.

Den kan hentes her: http://www.webwriter.dk/

--
Mvh Marianne