Hvordan flytter man et Java script rundt
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 26-11-06 03:38

Hejsa NG

jeg bruger frontpage.
og har et javascript på min asp side.
men det kommer over i øverste venster hjørne
hvordan for jeg det flytter lidt ned og så til højer på min side ???

Hilsen thomas

Fra : enkvinde

Dato : 26-11-06 12:38

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men det kommer over i øverste venster hjørne
> hvordan for jeg det flytter lidt ned og så til højer på min side ???

Hej thomas

Det gør man inde i programkoden. Det er ikke anderledes end hvis du feks
flytter et billede rundt på siden, så flytter billedets kode sig også rundt
inde i programkoden, alt efter hvor det befinder sig på siden. Når det er en
asp side, så er det dog lidt mere besværligt at se umiddelbart, fordi du kun
kan se ændringerne på serveren og ikke direkte i frontpage.

Hilsen Eva

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 26-11-06 12:56

takker mange gange for hjælpen